Ανάπτυξη και εξέλιξη τεχνικών μέτρησης και επεξεργασίας λειτουργικών μεγεθών που αφορούν στην πίεση καύσης και στον άξονα μετάδοσης της ισχύος με σκοπό τη διάγνωση

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εντάσσεται στο γενικότερο πεδίο της διαγνωστικής των εμβολοφόρων κινητήρων. Χρησιμοποιήθηκε, αξιολογήθηκε και επεκτάθηκε διαγνωστική μεθοδολογία, η οποία βασίζεται στη συνδυασμένη χρήση μοντέλου προσομοίωσης και μετρήσεων από μη-παρεμβατικές μεθόδους. Σημεία εστίασης της διατριβής αποτελούν η ανάπτυξη νέων και η εξέλιξη υφισταμένων τεχνικών μέτρησης και μεθοδολογιών επεξεργασίας μετρήσεων με σκοπό την γενικευμένη εφαρμογή σε κινητήρες Diesel μεγάλου μεγέθους που χρησιμοποιούνται στην ναυτιλία και την ηλεκτροπαραγωγή. Μελετήθηκαν αντικείμενα όπως η επίδραση της διακύμανσης της στιγμιαίας ταχύτητας του κινητήρα και η επίδραση της διακύμανσης του φορτίου στα αποτελέσματα της διάγνωσης. Διαπιστώθηκε ιδιαίτερη εξάρτηση των αποτελεσμάτων της διάγνωσης από τα παραπάνω φαινόμενα και προτάθηκαν μέθοδοι αντιμετώπισης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιολόγηση της διαγνωστικής τεχνικής μέσω της εκτέλεσης μετρήσεων σε ελεγχόμενο περιβάλλον και εν πλω. Αυτό κατέστη εφ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This Doctoral Thesis pertains in the broader field of Diesel engine monitoring and diagnosis. The challenge of applying diagnostic methods on Diesel engines, is the determination of their operating condition and, where possible, unambiguous fault diagnosis. It was applied, extended and evaluated an existing diagnostic method, developed under the supervision of Professor Dr . D. Hountala which is based on the combined use of simulation and non - invasive measurement. It is evident that the measurement, at the first place, and its proper treatment are crucial for the reliability of the diagnostic results. However, the measurement in field applications, particularly for large scale engines, presents considerable difficulties and limitations. A similar difficulty presents the treatment and management of received measurements. In these two areas is focused mainly this thesis .Based on the above, a point of engagement of this thesis is the development of new and improvement of existing meas ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38091
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38091
ND
38091
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation and development of measurement and processing techniques for cylinder pressure and power transfer shaft quantities for diagnostic purposes
Συγγραφέας
Αντωνόπουλος, Αντώνιος (Πατρώνυμο: Κίμων)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας
Εξεταστική επιτροπή
Χουντάλας Δ.
Κακαράς Ε.
Μαθιουδάκης Κ.
Ρακόπουλος Κ.
Υφαντής Η
Γιακουμής Ε.
Αρετάκης Ν.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Εμβολοφόροι κινητήρες; Διάγνωση λειτουργικής κατάστασης και βλαβών; Ναυτικοί κινητήρες; κινητήρες ηλεκτροπαραγωγής; Δυναμοδεικτικό διάγραμμα; Στιγμιαία ροπή; Στιγμιαία ταχύτητα περιστροφής; Διακύμανση φορτίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 360 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)