Έλεγχος της μετάβασης και αποκόλλησης οριακού στρώματος και της απόδοσης αεροτομής με ενεργητική καθοδήγηση της ροής

Περίληψη

Στις απαρχές του 21ου αιώνα οι εφαρμογές της Ρευστομηχανικής έχουν κατακλύσει κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων του ανθρώπου. Η αναζήτηση αποτελεσματικότερων μηχανών παραγωγής ισχύος, η ανάγκη για ταχύτερα και μεγαλύτερα μέσα μετακίνησης, η φιλοδοξία για εξερεύνηση του σύμπαντος, η επιδίωξη πιο ογκωδών κατασκευών, η κατανάλωση γιγάντιων ενεργειακών ποσοτήτων και οι αυξανόμενες απαιτήσεις των αμυντικών βιομηχανιών είναι μερικά από τα πιο ηχηρά παραδείγματα όπου η βελτιστοποίηση της ροής των ρευστών καθίσταται απαραίτητη.Η βελτιστοποίηση των ροών προϋποθέτει θεωρητική μελέτη των χαρακτηριστικών τους, την προσομοίωση και το πείραμα. Πολλές φορές, ο έλεγχος και η καθοδήγηση των ροών είναι χρήσιμες μέθοδοι για την βελτιστοποίηση τους. Η παρούσα Διατριβή είναι μια συμβολή στη σύζευξη των παραπάνω, ώστε να εμπλουτιστεί η έρευνα επί της ενεργητικής καθοδήγησης των ροών. Επιλέχθηκε η αεροδυναμική δομή μιας αεροτομής λόγω της ευρείας χρήσης της σε πλήθος εφαρμογών, όπως ιπτάμενα μέσα, μονάδες πα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

At the beginning of the 21st century, Fluid Mechanics applications are connected with every aspect of human activity. The search for more effective power generation machines, the need for faster and more distant transportations, the ambition to explore the universe, the pursuit of more massive constructions, the continuous consumption of gigantic energy quantities and the increasing demands of the defence industries are some of the most obvious examples that make the optimization of the fluid flows essential. The optimization of a flow involves theoretical studies of its characteristics, simulations and experiments. Many times, control and guidance of flows are useful methods for their optimization. This Doctoral thesis is an attempt to couple the foregoing aspects, aiming to add to the research on active flow control. This aerodynamic structure of airfoil was selected due to its wide use in numerous applications such as air-vehicles, power plants and wind turbines. For this purpos ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37397
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37397
ND
37397
Εναλλακτικός τίτλος
Control of boundary layer transition, turbulent separation and airfoil performance via active flow control methods
Συγγραφέας
Καψάλης, Παναγιώτης-Χρυσοβαλάντης (Πατρώνυμο: Σαράντης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Ρευστομηχανικής και Στροβιλομηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Βλάχος Νικόλαος
Βουτσινάς Σπυρίδων
Πελεκάσης Νικόλαος
Καραμάνος Σπυρίδων
Μάργαρης Διονύσιος
Μποντόζογλου Βασίλειος
Υάκινθος Κυριάκος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μετάβαση; Αποκόλληση; Οριακό στρώμα; Ενεργητική καθοδήγηση ροής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xl, 282 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)