Η ΗΛΙΚΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Περίληψη

Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ, ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΕΡΕΥΝΑΣ EX POST FACTO ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΣΗ. ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕ: ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ "5 1/2 ΧΡΟΝΩΝ" ΚΑΙ "6 1/2 ΧΡΟΝΩΝ" ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ "5 1/2 ΧΡΟΝΩΝ" ΚΑΙ "6 1/2 ΧΡΟΝΩΝ" ΣΤΑ Α.Ε.Ι. ΑΚΟΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ: Α) 336 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, Β) 398 ΜΑΘΗΤΕΣ (198 5 1/2 ΧΡΟΝΟΙ ΚΑΙ 190 61/2 ΧΡΟΝΟΙ) ΤΗΣ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ 92 ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, 114 ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ, 55 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, 74 ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ 53 ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, Γ) 341 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 25 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Δ) 902 ΦΟΙΤΗΤΕΣ (457 ΙΑΤΡΙΚΗΣ, 186 ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ 259 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ). ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ, ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΟΡΩΝ (F ΚΑΙ T), ΕΛΕΓΧΩΝ ΥΠΟ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THIS STUDY THE LONG TERM EFFECT OF THE CHILDRENS ENTRANCE AGE IN THE FIRST GRADE OF THE ELEMENTARY SCHOOL ON THEIR SCHOOL PERFORMANCE WAS INVESTIGATED WITH THE EX POST FACTO RESEARCH METHOD. SPECIFICALLY THE FOLLOWING WERE COMPARED:THE PERFORMANCE OF "5 1/2 AND 6 1/2 YEAR OLD" STUDENTS WHEN THEY ATTEND THE SIXTH GRADE, THE PERCENTAGES OF "5 1/2 AND 6 1/2 YEAR OLD" STUDENTS ATTENDING SPECIAL CLASSES AND THE PERCENTAGES OF "5 1/2 AND 6 1/2 YEAR OLD" STUDENTS ACHIEVING THEIR ACCEPTANCE IN COLLEGES AND UNIVERSITIES. THE TEACHERS VIEW ON THE ABOVE PROBLEM WAS ALSO INVESTIGATED. THE SAMPLES OF THIS RESEARCH WERE AS FOLLOWS: A) 336 TEACHERS AND SCHOOL CONSULTANTS, B) 398 STUDENTS (198 5 1/2 YEAR OLD AND 190 6 1/2 YEAR OLD STUDENTS) OF THE SIXTH GRADE FROM WHICH 92 COME FROM THE ATHENS COLLEGE, 114 FROM BYRON, 55 FROM KAISARIANI, 74 FROM NIKAIA AND 53 FROM KORYDALLOS, C) 341 SPECIAL CLASSES STUDENTS, COMING FROM 25 ATHENS ANDPIRAEUS AREA SCHOOLS, D) 902 STUDENTS (457 FROM THE MEDIC ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3474
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3474
Εναλλακτικός τίτλος
THE AGE OF STARTING THE OBLIGATION EDUCATION AS FACTOR OF SCHOOL SUCCESS
Συγγραφέας
ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΣΙΠΛΙΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Λέξεις-κλειδιά
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ; ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ; ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ; ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ; ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ; ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ; ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ-ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ; ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΞΕΩΝ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά