Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Περίληψη

ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗΝΟΣΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΕΙΟΝΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΓΩΓΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΟ ΑΤΟΜΟ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. Η ΕΡΕΥΝΑΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΩΣ ΕΝΑ "ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ" ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΙΑΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΒΡΟΥ ΚΑΙ ΦΩΚΙΔΑΣ, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ Η ΑΓΩΓΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΗΤΑΝ Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΕΞΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΓΩΓΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THE PRESENT RESEARCH WE TRIED TO CONFIRM THE ASSUMPTION THAT THE WHOLE PROCESS WHICH HAS AS A TARGET THE AWARENESS OF PEOPLE TO THE PSYCHOLOGICAL DISEASES AND GENERALLY TO THE DISABILITY UNDER THE NAME OF "COMMUNITY TRAINING" IS POSSIBLE TO LEAD TO A DECREASE OF THE INTENSITY OF THE PREJUDICES TOWARD A DISABLED PERSON. THE AIM OF THE RESEARCH WAS TO INVESTIGATE THE ATTITUDE OF THE TEACHERS TOWARDS THE CHILDREN FACING LEARNING DIFFICULTIES AND MENTAL DISABILITY. THE RESEARCH WAS ORGANISED AS ONE "A POSTERIORI" EXPERIMENT WITH AN EXPERIMENTAL GROUP AND WITH A CHECK GROUP. THE POPULATION OF THE PREFECTURES OF EVROS AND FOKIDA, WHERE THE "COMMUNITY TRAINING" PROGRAMS HAVE BEEN OPERATING, WERE THE EXPERIMENTAL GROUP AND THE POPULATION OF THE PREFECTURES OF KAVALA AND DRAMA WERE THE CHECK GROUP. THE RESEARCH HAS SHOWN THAT IN AREAS, WHERE A "COMMUNITY TRAINING" PROGRAM EXIST AND OPERATES, A BIG NUMBER OF CHILDREN, IRRELEVANTLY OF THE KIND OF THEIR DISABILITY, ATTENDS A SECO ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3231
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3231
Εναλλακτικός τίτλος
THE IMPACT OF COMMUNITY WORK UPON THE SPECIFIC TREATMENT OF CHILDREN WITH MENTAL DISABILITIES AND LEARNING PROBLEMS
Συγγραφέας
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΙΑΚΟΣ ΑΡΗΣ
ΤΖΟΥΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΔΡΑΓΩΝΑ ΘΑΛΕΙΑ
ΒΑΣΛΑΜΑΤΖΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Αγωγή κοινότητας; Αποκλεισμός; ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ; Νοητική καθυστέρηση; Προκαταλήψεις; Στάσεις; Στίγμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
0188 σ., Παράρτημα.