ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΓΙΑΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΤΟΥ CO ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΝΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ PT/RH ΣΕ Γ-ΑΛΟΥΜΙΝΑ. ΕΚΤΙΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣΜΑΖΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ CO ΚΑΙ NO ΣΕ Ν2 ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ. ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΕΥΡΟΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ Η ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ PT/RH. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ, ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ, Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ, ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS WORK INCLUDES EXPERIMENTAL RESOLUTION OF THE KINETIC RATE EQUATIONS FOR CATALYTIC CO OXIDATION AND NO REDUCTION USING PT/RH OVER Γ-ALUMINA MONOLITHIC CATALYST. THE EXTERNAL MASS TRANSFER COEFFICIENT WAS ESTIMATED AND THE EFFECTIVE DIFFUSION COEFFICIENTS OF CO AND NO IN N2 INSIDE THE POROUS CATALYST WERE RESOLVED. A MATHEMATICAL MODEL WAS DEVELOPED FOR MONOLITH CONVERTER AND THE SIMULATION WAS MADE FOR A RANGE OF OPERATING CONDITIONS. FURTHERMORE, WE HAVE PROVED THAT THE USE OF AN AXIAL PARABOLIC CATALYST DISTRIBUTION IMPROVES THE CONVERTER EFFICIENCY FOR THE SAME QUANTITY OF PRECIOUS METAL UTILIZED AND THE EXISTENCE OF AN OPTIMUM CATALYST PARABOLIC DISTRIBUTION. THE DESIGN OF CATALYTIC CONVERTER WAS COMPLETED WHEN GEOMETRY, AMOUNT AND DISTRIBUTION OF CATALYSTWERE CALCULATED; ASSOCIATED WITH LEGAL RESTRICTIONS AND OPERATING CONDITIONS OF AUTOMOBILE'S INTERNAL COMBUSTION ENGINE.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3038
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3038
ND
3038
Εναλλακτικός τίτλος
AUTOMOTIVE EXHAUST CATALYTIC CONVERTER DESIGN
Συγγραφέας
Ψύλλος, Απόστολος
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΜΑΡΚΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΑΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ; Καυσαέρια; Μετατροπέας; Σχεδιασμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)