Ο ρόλος της καταναλωτικής διαφήμισης σε Β2Β προϊόντα

Περίληψη

Αυτή η διατριβή εξετάζει την επίδραση της καταναλωτικής διαφήμισης στην ζήτηση βιομηχανικών προϊόντων. Ο ρόλος της καταναλωτικής διαφήμισης στην δημιουργία και διατήρηση της ζήτησης καταναλωτικών προϊόντων έχει προσελκύσει τεράστιο ενδιαφέρον στην βιβλιογραφία του Μάρκετινγκ. Αντίθετα, ο ρόλος της καταναλωτικής διαφήμισης στις βιομηχανικές αγορές παραμένει παραμένει ένα παραμελημένο θέμα, παρά τη σημασία του για τη θεωρία και την πρακτική του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Η ικανότητα της καταναλωτικής διαφήμισης να επηρεάσει τα βιομηχανικά προϊόντα και τους προμηθευτές τους με συγκεκριμένους τρόπους ( π.χ. ζήτηση, αντιλαμβανόμενη αξία) υποδεικνύεται από την υιοθέτηση στην πράξη τέτοιων επικοινωνιακών προγραμμάτων από βιομηχανικούς προμηθευτές και αποδεικνύεται από πολλές ιστορίες επιτυχίας που έχουν αναφερθεί στον οικονομικό τύπο. Το προφανές αυτό κενό στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ υπήρξε το εφαλτήριο για την εκπόνηση αυτής της διατριβής.Η μεθοδολογία της παρούσας έρευνας είναι η μικτή μέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This empirical study addresses the effects of consumer advertising on the demand of B-to-B products. The role of consumer advertising in creating and sustaining demand for consumer products has attracted enormous interest in the marketing literature. By contrast, the role of consumer advertising in B-to-B markets remains a neglected issue despite its importance to the theory and practice of industrial marketing management. The ability of consumer advertising to affect industrial products and their vendors in certain ways (e.g. demand, perceived value by both their industrial customer and the final consumer) is implied by the actual adoption of such communication programs by B-to-B marketers and demonstrated by several success stories that have been reported in the business press. This study was motivated by this evident gap in the marketing literature.The mixed method approach - that consists of two different, yet interrelated researches - was chosen as the most suitable methodology fo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29926
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29926
ND
29926
Εναλλακτικός τίτλος
The role of consumer advertising in B-to-B products
Συγγραφέας
Γιακουμάκη, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Άγγελος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Μπαλτάς Γεώργιος
Παπαβασιλείου Νικόλαος
Δημητριάδης Σέργιος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Βλαχοπούλου Μάρω
Θεοδωρίδης Προκόπης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση σε βιομηχανικά προϊόντα; Καταναλωτική διαφήμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xxvii, 463 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)