Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της χορηγίας ως στρατηγική δημοσίων σχέσεων

Περίληψη

Η χορηγία παρότι κομμάτι των Δημοσίων Σχέσεων έχει εξεταστεί ως προς την αποτελεσματικότητα της κυρίως με τη χρήση άλλων εργαλείων και τεχνικών εκτός εκείνων των Δημοσίων Σχέσεων. Η παρούσα διατριβή θέτει ως πρωταρχικό σκοπό την εξέταση της αποτελεσματικότητας της χορηγίας ως στρατηγικής Δημοσίων Σχέσεων. Αυτό επιχειρείται με: (α) τη δημιουργία ενός Υποδείγματος Αξιολόγησης της Χορηγίας ως στρατηγική των Δημοσίων Σχέσεων που να έχει τόσο ακαδημαϊκή επιρροή όσο και πρακτική εφαρμογή, συνδυάζοντας τις υπάρχουσες τεχνικές και υποδείγματα εξέτασης της αποτελεσματικότητας της Χορηγίας και των Δημοσίων Σχέσεων (β) την εξέταση της έννοιας της Διοίκησης Σχέσεων στη μέτρηση της αποτελεσματικότητα της χορηγίας, (γ) την εισαγωγή και διερεύνηση της έννοιας της «Ανάμιξης» μίας ομάδας κοινού με το χορηγούμενο γεγονός στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και της χορηγίας και (δ) την εξέταση της πρόθεσης της επιλεγόμενης ομάδας κοινού να ανταποκριθεί στη χορηγία. Πραγματοποιήθηκε κατάρτιση ερωτηματολογίου ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Sponsorship is considered to be a part of the field of Public Relations. Nevertheless, all (or at least the wide majority) of the past attempts to evaluate Sponsorship’s Effectiveness have used methods which are widely used in other disciplines besides that of Public Relations. The main purpose of the present dissertation is the examination of sponsorship’s effectiveness as a PR strategy. In order to fulfill the aforementioned goal the research undertook an attempt in order to: (a) construct a Sponsorship Evaluation Model, (while considering sponsorship a Public Relation Strategy) which will have academic and practical influences and will combine elements and techniques which have been used for the evaluation of Sponsorship and Public Relations in the past (b) investigate the content of Relationship Management and its role in Sponsorship effectiveness (c) introduce and broaden the concept of “Involvement” which the public may have about a sponsored event in the fields of Public Relat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27126
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27126
ND
27126
Εναλλακτικός τίτλος
Measuring sponsorship's effectiveness as a PR strategy
Συγγραφέας
Θεοφίλου, Αναστάσιος (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Βεντούρα Ζωή
Σιώμκος Γεώργιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Παπαθανασίου Ελευθέριος
Παπαλεξανδρή Νάνσυ
Καρδάρας Δημήτριος
Ρηγοπούλου Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Χορηγίες; Δημόσιες σχέσεις; Αποτελεσματικότητα; Πυραμίδα αξιολόγησης χορηγίας; Μέτρηση; Διοίκηση σχέσεων; Ανάμιξη; Πρόθεση αγοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
340 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)