ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΟΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ  ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ (ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΙΔΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ), ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΑΥΤΩΝ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: (I) ΕΝΟΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ (II) ΕΝΟΣ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, (III)ΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟ. ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ: (I) ΕΝΑΦΑΣΜΑ ΕΝΔΕΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ, ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ, ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS DISSERTATION INVESTIGATES THE IN-CLASS INTERACTION IN ITS COMMUNICATIVE PERSPECTIVE (THE WAYS OF DIRECTING THE VERBAL COMMUNICATION, ITS KINDS AND ITSARGUMENT TYPES), IN ITS FUNCTIONAL PERSPECTIVE (CATEGORIES OF TEACHER ACTIONS AND STUDENT ACTIVITIES, THEIR SEQUENCE, THE FORMS OF DEMONSTRATING THE OUTCOME OF TEACHING AND THE WAY OF ITS FULFILMENT), AS WELL AS THE RELATIONSHIP BETWEEN THEM. THE AIM OF THIS DISSERTATION IS THE CONSTRUCTION OF: I. A SET OF TEACHING STRATEGIES, II. A MULTIPERSPECTIVE FRAME FOR THE ANALYSIS OF TEACHING, III. A WAY OF EDUCATING AND TRAINING TEACHERS, WHICH IS BASED ON CONSTRUCTIVISM. THE INVESTIGATION OF THE IN-CLASS INTERACTION RESULTED IN: I. A SET OF ELEVEN ADVERSARIAL TEACHING STRATEGIES SUCH AS: I MAKE THE CHILDREN BEAR KNOWLEDGE, OBSERVE AND ARTICULATE THEMSELVES, WORK IN TEAMS, II. A FRAME FOR THE ANALYSIS OF TEACHING, FORMED IN THREE LEVELS; OF THE CONSOLIDATION, WHICHANSWERS THE QUESTIONS: WHAT HAPPENS IN THE CLASS AND ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2908
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2908
Εναλλακτικός τίτλος
INVESTIGATION OF THE IN-CLASS INTERACTION FOR THE FORMATION OF A SET OF �TEACHING STRATEGIES
Συγγραφέας
ΣΑΛΒΑΡΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ
Λέξεις-κλειδιά
ΔΙΑΔΡΑΣΗ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ; ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ, ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ; ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΜΝΗΜΗΣ, ΑΠΛΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ; ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ, ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ, ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΗΣ; ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, ΜΕ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ; ΛΟΓΟΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟΣ, ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά