Σχεδιασμός, πιλοτική εφαρμογή και διαμορφωτική αξιολόγηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης για τη δορυφορική τηλεπισκόπηση και τις εφαρμογές της

Περίληψη

Στόχος της εργασίας ήταν η δημιουργία μιας παιδαγωγικά καθοδηγούμενης ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης για την εισαγωγή των αρχών της δορυφορικής τηλεπισκόπησης σε φοιτητές. Στα πανεπιστήμια όλου του κόσμου υπάρχει σε εξέλιξη διαρκής έρευνα για νέους και πιο ευέλικτους τρόπους για τη διδασκαλία και την οργάνωση δραστηριοτήτων εκπαίδευσης σε όλα τα θεματικά αντικείμενα. Η τηλεπισκόπηση είναι η από απόσταση μέτρηση όλων των φασματικών χαρακτηριστικών της επιφάνειας της Γης και της ατμόσφαιρας. Οι μετρήσεις αυτές γίνονται από ανιχνευτές που βρίσκονται σε δορυφόρους και χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία πληροφορίας για τα τυπικά και παγκόσμια περιβαλλοντικά ζητήματα. Η δορυφορική τηλεπισκόπηση είναι μια διαθεματική επιστημονική περιοχή που εξελίσσεται με έναν ιδιαίτερα ταχύ ρυθμό. Το αντικείμενο αυτό διδασκόταν μέχρι πρόσφατα στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου της Αθήνας με τον παραδοσιακό τρόπο που βασίζεται στη διαδικασία της διάλεξης. Η εργασία αυτή περιγράφει τη δημιουργία, την πιλοτι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this work was the creation of a pedagogy inclusive electronic platform for the introduction of remote sensing principles to University students. In Universities throughout the world, there is a constant research about new and more flexible ways of teaching and organizing learning activities in all thematic areas. Environmental remote sensing is the measurement, from a distance, of all the spectral features of the Earth’s surface and atmosphere. These measurements are normally made by instruments carried by satellites and they are used to create: information concerning regional and global environmental issues. Remote Sensing is an interdisciplinary thematic area that evolves in a very fast manner. This subject has been taught at the Physics Dept. (UOA) in the traditional lecture-based manner up to now. This paper describes the creation, pilot application and formative evaluation of the learning platform by the Dept’s students. The indices derived showed that the electroni ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28935
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28935
ND
28935
Εναλλακτικός τίτλος
Design, pilot application and formative evaluation of an electronic platform for remote sensing principles and applications
Συγγραφέας
Αδακτύλου, Νεκταρία-Ελένη (Πατρώνυμο: Δημοσθένης)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Ασημακόπουλος Δημοσθένης
Χρυσουλάκης Νεκτάριος
Τριλιανός Αθανάσιος
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Αργυρίου Αθανάσιος
Πετράκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης; Δορυφορική τηλεπισκόπηση; Μεικτή μάθηση; Διαχείριση μαθήματος; Αξιολόγηση; Διαμορφωτική αξιολόγηση; Δείκτες; Συνεργατική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
205 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)