Τα ‘κρίσιμα προσόντα’ σπουδών και απασχολησιμότητας στη δεύτερη βαθμίδα της γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στη Βάδη-Βυρτεμβέργη: έμμεση συγκριτική μελέτη

Περίληψη

Η διδακτορικη διατριβη ερευνα την αναπτυξη και την πιστοποιηση κρισιμων προσοντων στη δευτερη βαθμιδα της γενικης δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης σε δυο περιπτωσεις μελετης, στην ελλαδα και στη βαδη-βυρτεμβεργη στηριζομενη στις μεθοδολογικες προϋποθεσεις της συγκριτικης παιδαγωγικης και της γνωστικης ψυχολογιας συγκροτει ενα πλαισιο προϋποθεσεων για την αναπτυξη και την πιστοποιηση των κρισιμων προσοντων κατα την εκπαιδευτικη διαδικασια. Σκιαγραφωντας τις συγχρονες τασεις σε διεθνες και ευρωπαϊκο επιπεδο, η ερευνα εστιαζει στην αναπτυξη και την πιστοποιηση των κρισιμων μορφων επαρκειας στη μητρικη γλωσσα, στα αγγλικα και στη συμβουλευτικη για τις σπουδες και το επαγγελμα. Επιπλεον, ερευνα τα πιστοποιητικα ως προς τη διαπιστευση της γενικης ή/και ειδικης επαρκειας για σπουδες. Καταληγοντας η συγγραφεας αντιπαραβαλει την αναπτυξη και την πιστοποιηση των κρισιμων προσοντων στις δυο περιπτωσεις μελετης, αξιολογωντας τις αλλαγες στο πλαισιο των μετανεωτερικων αρχων των μεταρρυθμισεων και ‘επιστρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The thesis investigates the development and certification of key qualifications in post-compulsory general education in greece and baden-wuerttmberg. The thesis is based upon the fields of comparative education and cognitive psychology and constitutes a theoretical pedagogical framework for the development and certification of key qualifications in an educational environment. The thesis outlines contemporary trends in the european framework for qualifications and investigates the development and certification of key competencies in mother tongue, in english and educational and career counseling. Furthermore, the thesis investigates the certificates concerning their ‘rights’ to qualify general or specialised competence for studying in higher education. The thesis concludes contrasting the key qualifications in the two case studies, assess the topic from a post-modern perspective for educational reforms and revisits the case study of greece underlying current problems and suggesting a fr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23845
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23845
ND
23845
Εναλλακτικός τίτλος
Emloyability and studying key qualifications in general post-compulsory education in Greece and Baden-Wurttemberg: Indirect comparative study
Συγγραφέας
Συτζιούκη, Μαρία (Πατρώνυμο: Ευριπίδης)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Τερζής Νικόλαος
Ξωχέλλης Παναγιώτης
Κελπανίδης Μιχάλης
Χατζηδήμου Δημήτρης
Μαυροσκούφης Δημήτρης
Μπίκος Κωνσταντίνος
Κεσίδου Αναστασία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κρίσιμα προσόντα; Προσόντα σπουδών και απασχολησιμότητας; Μετανεωτερικές αρχές μεταρρυθμίσεων; Ανάπτυξη και πιστοποίηση κρίσιμων μορφών επάρκειας; Αξιολόγηση προγραμμάτων διδασκαλίας και πιστοποιητικών; Εξετάσεις πιστοποίησης της επάρκειας για σπουδές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
382 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)