H διαπολιτισμική διάσταση της διδασκαλίας της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο γυμνάσιο: η ευρωπαϊκή ταυτότητα

Περίληψη

Ποια είναι τα όρια του μαθήματος της Ξένης Γλωσσάς στο Γυμνάσιο, Ποσό απέχει η ελληνικήσχολική πραγματικότητα απο τις κοινοτικές οδηγίες για την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών,Η προώθηση της έννοιας της ευρωπαϊκής ταυτότητας θα μπορούσε να είναι ένας απο τουςστόχους τοο μαθήματος της Γαλλικής ως Ξένης Γλωσσάς στο Γυμνάσιο,Οι πιο πάνω προβληματισμοί σχετικά με την ευρωπαϊκή ταυτότητα εντάσσονται στοπλαίσιο της Διδακτικής της Γαλλικής Γλωσσάς και της Διαπολιτισμικης Προσέγγισης Για τολόγο αυτό, θελήσαμε να καταγράφουμε τις αναπαραστάσεις των μαθητών και τωνεκπαιδευτικών ως προς τις δυνατότητες προώθησης της ευρωπαϊκής ταυτότητας στο μάθηματης Γαλλικής Γλωσσάς στο Γυμνάσιο Κάτω απο αυτό το πρίσμα, η εργασία αποσκοπεί στηνκαταγραφή πιθανών αποκλίσεων ανάμεσα στις κοινοτικές οδηγίες για τη διδασκαλία τωνΞένων Γλωσσών και στην ελληνική σχοΤακαι πραγματικότητα Στόχος μας, επίσης, ήταν ναδιερευνήσουμε και να προτείνουμε τρόπους προσέγγισης της έννοιας της ευρωπαϊκήςταυτότητας στο Γυμνάσιο, ως μέσο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Le present travail avait pour objectif de reconsiderer l’apprentissage du FLE au secondaire grec, en tant qu’enjeu educatif et ethique a la fois, sous l’optique du developpement des interactions identitaires, de plus en plus imprevisibles dans l’espace europeen. Il avait surtout pour but de reperer les representations des acteurs de l’enseignement / apprentissage de langues a l’ecole ; comment elles influencent et definissent l’implication des apprenants dans la longue procedure de l’apprentissage d’une langue; comment cet apprentissage pourrait se transformer en savoir de vie et influencer la vie civile des apprenants et, enfin, par le biais de quelles pratiques didactiques, le developpement de la notion de l’identite europeenne pourrait s’introduire dans la classe de langues, en favorisant une perception et une intelligence transculturelle. En outre, l’interet de notre etude etait aussi centre sur la possibilite - peu evidente, d’ailleurs - d’associer une notion sociologique et anthr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23500
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23500
ND
23500
Εναλλακτικός τίτλος
La dimension interculturelle de l’enseignement du FLE au gymnase: l’identite europeenne
Συγγραφέας
Βήχου, Μαρίνα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Αναστασιάδη Μαρία-Χριστίνα
Κουτσογιαννοπούλου Πηγή
Μπεζαΐτη-Παπαδάκη Μαρία
Παπακωνσταντίνου Αναστασία
Σελλά-Μάζη Ελένη
Πατέλη Μάρω
Ανδρουλάκης Γιώργος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκή ταυτότητα; Διαπολιτισμική διάσταση; Γαλλική ως ξένη γλώσσα; Γυμνάσιο; Ετερότητα; Διδασκαλία; Πολιτισμός; Πολυμορφία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Γαλλικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 236 ; 207 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)