Βέλτιστος έλεγχος λειτουργίας με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση ηλεκτρομαγνητικών απωλειών ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων, με χρήση δυναμικού προγραμματισμού, ασαφούς λογικής και υλοποίηση - πειραματική επαλήθευση του βέλτιστου ελεγκτή σε ψηφιακό επεξεργαστή σήματος DSP

Περίληψη

Στο Μέρος Α' η διδακτορική διατριβή μελετά την ελαχιστοποίηση των απωλειών ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων γνωστού κύκλου εργασιών (π.χ. που κινούν ρομποτικά οχήματα) με τον σχεδιασμό της ενεργειακά βέλτιστης τροχιάς ταχύτητας κίνησης. Η ενεργειακά βέλτιστη τροχιά ταχύτητας συσχετίζεται με την σταθερά χρόνου του κινητήρα. Στο Μέρος Β' προτείνεται μια σειρά καινούριες και βελτιωμένες μέθοδοι ελέγχου διαφορετικών λύσεων ελεγκτών, για την μείωση της διέγερσης των κινητήρων σε πραγματικό χρόνο, που μειώνουν το μαγνητικό πεδίου του κινητήρα ώστε να επιτευχθεί ελαχιστοποίηση των ηλεκτρομαγνητικών απωλειών του τόσο στις καταστάσεις ισορροπίας του κινητήρα όσο και κατά τις μεταβατικές. Αυτοί οι ελεγκτές απαρτίζονται από δύο υποσυστήματα, όπου το ένα είναι βασισμένο σε ελεγκτές ασαφούς λογικής με σκοπό την βέλτιστη μείωση της μαγνητικής ροής και κατά συνέπεια την ελαχιστοποίηση των ηλεκτρομαγνητικών απωλειών των ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων και το άλλο εκτελεί διανυσματικό έλεγχο με σκοπό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In its first Part (A) the doctorate contains the study on how to minimize the losses of electric motor systems of known work cycle (i.e. motors used to power robotic vehicles), by computing and planning the most efficient speed track concerning its energy losses. This most efficient speed track is directly correlated with the time constant of the motor. In the second Part (B) I propose a series of new and significantly improved control methods for a range of different controllers, in order to control motor's induction in real time, or in other words to selectively reduce the magnetic field of the motor, so to achieve the desired minimization of electromagnetic losses in both situations: during balanced and transitional work load as well. These controllers are composed of two main subsystems, one that is based on fuzzy logic controllers, able to minimize the magnetic flux and consequently to minimize the electromagnetic losses of the electric motor, and the other designed to perform con ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22614
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22614
ND
22614
Συγγραφέας
Σεργάκη, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Σταυρακάκης Γεώργιος
Καλαϊτζάκης Κωνσταντίνος
Πουλιέζος Αναστάσιος
Ζερβάκης Μιχαήλ
Νικολός Ιωάννης
Ρόβας Δημήτριος
Κλαδάς Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Ελαχιστοποίηση απωλειών; ΕΛΕΓΧΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ; Ηλεκτρομαγνητικές απώλειες κινητήρων; Βελτιστοποίηση απόδοσης κινητήρων; Ασαφής έλεγχος; Ψηφιακός επεξεργαστής σήματος; Ελεγκτής αναζήτησης ασαφούς λογικής; Άμεσος έλεγχος ροπής; Λειτουργία ηλεκτρικών μηχανών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
386 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)