Το πρόβλημα της επιλογής των περιεχομένων διδασκαλίας του αναλυτικού προγράμματος: παράδειγμα : η Αρχαία Ελλάδα στο αναλυτικό πρόγραμμα και το σχολικό εγχειρίδιο ιστορίας του δημοτικού σχολείου

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22298
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22298
ND
22298
Εναλλακτικός τίτλος
The issue of selecting th content in the curriculum: paradigm: ancient Greece in the history curriculum and textbook at primary school level
Συγγραφέας
Λαζαράκου, Ελισάβετ (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βρεττός Ιωάννης
Παπάς Αθανάσιος
Λεοντσίνης Γεώργιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Ματσαγγούρας Ηλίας
Σαλβαράς Ιωάννης
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Λέξεις-κλειδιά
Κριτήρια επιλογής; Περιεχόμενα διδασκαλίας; Αναλυτικά προγράμματα; Ιστορία; Αρχαία ελληνική ιστορία; Διδακτική προσέγγιση του Παρθενώνα των Αθηνών; Κατανόηση εννοιών και όρων της ιστορίας; Διδασκαλία ιστορίας; Ανάπτυξη της ιδιότητας του πολίτη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (343 ; 182 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)