Η κακοποίηση - παραμέληση των παιδιών και η σχολική επίδοση: ψυχοκοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21388
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21388
ND
21388
Εναλλακτικός τίτλος
Child abuse and neglect and school performance: psychosociological and pedagogical approach
Συγγραφέας
Τσαφταρίδης, Διονύσιος του Ανέστης
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τζάνη Μαρία
Δράκος Γεώργιος
Παπάς Αθανάσιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Μαλαφάντης Κων/νος
Μυλωνάκου Ηρώ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Κακκοποίηση παιδιών; Παραμέληση παιδιών; Σχολική επίδοση; Σχολική αποτυχία; Οικογένεια; Γονεϊκός ρόλος; Σχολεία; Αιτιολογικοί παράγοντες; Θεραπευτική παρέμβαση; Πρόληψη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
368 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)