Εννοιολογική μάθηση στα μαθηματικά κα τη φυσική με χρήση κατάλληλων αναπαραστάσεων: η συμβολή λογισμικού για την ανάλυση της κίνησης στην κατανόηση γραφικών παραστάσεων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20330
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20330
ND
20330
Εναλλακτικός τίτλος
Conceptual learning in mathematics and physics using suitable representations: the effect of motion analysis software on the understanding of graps
Συγγραφέας
Παππάς, Ιωάννης του Γεώργιος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κολέζα Ευγενία
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Ρίζος Ιωάννης
Δήμου Γεώργιος
Μπούφη Ανδρονίκη
Κώτσης Κωνσταντίνος
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εννοιολογική μάθηση; Γραφικές παραστάσεις, Κατανόηση; Κινηματική, Κατανόηση εννοιών; Μαθηματικά, Διαθεματική διδασκαλία στα; Φυσική, Διαθεματική διδασκαλία στη; Λογισμικό ανάλυσης κίνησης; Εργαστήριο βασισμένο στο βίντεο; Εκπαίδευση, Νέες τεχνολογίες και; Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
446 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)