Αυτοπροσδιορισμός και κίνητρα των μαθητών: η επίδραση του εκπαιδευτικού

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19103
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19103
ND
19103
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher's impact in students's self determination and motivtion
Συγγραφέας
Μίχου, Αικατερίνη του Δημήτριος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Δραγώνα Θάλεια
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
Μαλικιώση Μαρία
Βαρνάβα-Σκούρα Τζέλλα
Κουτσουβάνου Ευγενία
Λεονταρή Αγγελική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Αυτοπροσδιορισμός; Αυτονομία; Κίνητρα; Σχολικό κλίμα; Εκπαιδευτική παρέμβαση; Έρευνα; Διδακτικό ύφος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
256 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)