Η συμβολή των δυναμικών οπτικοποιήσεων στην εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες - σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδακτική διαδικασία και πειραματική πρακτική - εφαρμογή σε φοιτητές / υποψήφιους δασκάλους
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18572
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18572
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of dynamic visualirations in science education - design, development and evaluation of educational software for the instructional procedure and experimental practice - an intervention to students / teachers
Συγγραφέας
Δενδρινός, Κοσμάς
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Χαλκιά Κρυσταλλία
Κολλιάδης Εμμανουήλ
Ράπτης Αριστοτέλης
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Λέξεις-κλειδιά
Πειραματική διδασκαλία φυσικής; Εκπαίδευση υποψήφιων δασκάλων στις φυσικές επιστήμες; Αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού λογισμικού; Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού; Δυναμικές οπτικοποιήσεις; Γνωστικές θεωρίες επεξεργασίας εικονικής και μη πληροφορίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
300 σ., εικ.