Συμβολή στην αρχιτεκτονική προσαρμοστικού συστήματος ασύγχρονης μάθησης στο διαδίκτυο

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική εργασία κινείται στο χώρο που δημιουργείται από την τομή των επιστημών της εκπαίδευσης τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης. Ειδικότερα, μπορεί κάποιος να πει ότι οι προσπάθειες στον ερευνητικό αυτό χώρο επικεντρώνονται στην εφαρμογή μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης σε διαδικασίες και πορίσματα που προέρχονται από τις επιστήμες της εκπαίδευσης. Κεντρικός ερευνητικός στόχος υπήρξε η κατασκευή και πρόταση στην ερευνητική κοινότητα μιας αρχιτεκτονικής για τη δόμηση ασύγχρονων υπερμεσικών και προσαρμοστικών συστημάτων εκπαίδευσης. Η αρχιτεκτονική αποτελεί σύνθεση των βασικών αρχών του επιστημονικού αυτού κλάδου, καθιερωμένων πρακτικών και πρόσφατων ερευνητικών προσπαθειών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αρχιτεκτονική σχεδιάστηκε με γνώμονα την υποστήριξη διεθνών προτύπων. Εκτός από την αρχιτεκτονική αυτή καθ’ αυτή, δοσμένη με τη μορφή δομικών στοιχείων, τα οποία μπορούν να αναπτυχθούν ανεξάρτητα, επιχειρήθηκε η προσέγγιση κάποιων τέτοιων στοιχείων. Ποιο συγκεκριμένα, η έρευν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis lays on the research fields of educational technology science and artificial intelligence. In other words, researchers of this field seek to apply artificial intelligence techniques on procedures described by education scientists. The proposal and construction of a framework-architecture for the creation of a-synchronous adaptive educational hypermedia systems was one of the main targets of this project. This architecture is based on basic principles of this research field, generally accepted good practices and recent scientific efforts. It has to be noticed that this architecture follows accepted standardizations and is given in the form of building blocks. Apart of the architecture itself, some of these blocks are more closely described and developed. In specific, research was conducted in the field of learning style diagnosis, applying two methods. The first one is based on an expert Bayesian network in order to take advantage of knowledge gained by previous users’ diagn ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18490
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18490
ND
18490
Εναλλακτικός τίτλος
Contributions to an adaptive educational hypermedia systems architecture design
Συγγραφέας
Μπότσιος, Σωτήριος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργίου Δημήτριος
Χαμζάς Χριστόδουλος
Σγουρός Νικήτας
Κυριακού Γεώργιος
Σωτηρόπουλος Παναγιώτης
Μπεκάκος Μιχαήλ
Καράκος Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικό σύστημα, Προσαρμοστικό; Εκπαιδευτική τεχνολογία; Ασύγχρονη μάθηση; Ασαφής γνωσιακός χάρτης; Μαθήτυποι; Συμπεριφορά, Μαθησιακή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
287 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)