Μία ολοκληρωμένη προσέγγιση λιμενικής διακυβέρνησης με στόχο την ποιότητα

Περίληψη

Η υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελεί αναγκαιότητα για τη σύγχρονη λιμενική βιομηχανία. Ωστόσο αυτή η αναγκαιότητα δεν έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση μεθόδων και πρακτικών διοίκησης για την επίτευξη του στόχου της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στην παρούσα διατριβή τα ερευνητικά ερωτήματα που διατυπώνονται, αναφέρονται στη διερεύνηση των αιτιών για την περιορισμένη εφαρμογή ολοκληρωμένων συστημάτων διοίκησης ποιότητας στη λιμενική βιομηχανία καθώς και στις δυνατότητες αξιοποίησης της διοίκησης ποιότητας προς όφελος των λιμένων. Οι ιδιαιτερότητες και οι ανάγκες της λιμενικής βιομηχανίας διαχρονικά συγκρίνονται με τα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις των συστημάτων διοίκησης ποιότητας και των πρακτικών ελέγχου ποιότητας, προκειμένου να προκύψουν απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα. Επίσης επιχειρείται μέσω της διεξαγωγής πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας να διερευνηθεί η υφιστάμενη εμπειρία από την εφαρμογή της διοίκησης ποιότητας τόσο στους λιμένες όσο και σε παρεμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Although that “quality” issue has become apparent for the modern port industry, a limited number of ports have developed quality oriented approaches. The research questions to be answered in this thesis concerning the reasons for the limited application of quality management approaches within the port industry and also the prospects of employment of quality management practices as a pathway for the modern ports into a quality service orientation. In this thesis an interrelation between the port industry characteristics and the quality management requirements is undertaken in view of the research questions. Furthermore, the use of integrated quality management practices and the trends in quality management within the port industry are examined through literature review and survey. Qualitative analysis of the research data leads to conclusions which are evaluated through a case study in the port of Piraeus cruise terminal. This research concludes that the limited number of quality manage ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17280
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17280
Εναλλακτικός τίτλος
An integrated port governance approach towards quality
Συγγραφέας
Λαμπρίδης, Χρήστος Δημήτριος
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Χλωμούδης Κωνσταντίνος
Σαμπράκος Ευάγγελος
Παρδάλη Αγγελική
Τσελέντης Βασίλειος
Γκιζιάκης Κωνσταντίνος
Πελαγίδης Θεόδωρος
Τσελεπίδης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Λιμένες; Λιμενική βιομηχανία; Γενιές λιμένων; Κόσμοι παραγωγής; Ποιότητα λιμενικών υπηρεσιών; Διοίκηση ποιότητας; Σύστημα διοίκησης ποιότητας; Πολυσυστημική προσέγγιση διοίκησης ποιότητας ασφάλειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
361 σ., εικ.