Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της νεοελληνικής στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του γραπτού λόγου των αλλοδαπών-παλιννοστούντων μαθητών, στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17095
Εναλλακτικός τίτλος
L efficacite de l' enseignement du grec pour le developpement des competences de la langue ecrite des eleves etrangers de la terminale de l' ecole primaire en Grece
Συγγραφέας
Καραδήμος, Δημήτριος Θωμάς
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μήτσης Ναπολέων
Συμεωνίδου-Χριστίδου Νικολέτα-Αριστέα
Νενοπούλου-Δρόσου Αντωνία
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
Παπαδοπούλου Μαρία
Τσοκαλίδου Πετρούλα
Πολίτης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση στη μητρική γλώσσα; Αναγνωση στη δεύτερη γλώσσα; Ανάγνωση στην ξένη γλώσσα; Γραφή στη μητρική γλώσσα; Γραφή στη δεύτερη γλώσσα; Γραφή στην ξένη γλώσσα; Μοντέλα διδασκαλίας ανάγνωσης; Μοντέλα διδασκαλίας γραφής; Αναλυτικό πρόγραμμα; Υπερνεσικό περιβάλλον μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
417 σ., εικ.