Γενετική μελέτη της σχολικής επίδοσης και γνωστικά χαρακτηριστικά πρώϊμων αναγνωστών
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15927
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15927
Εναλλακτικός τίτλος
Longitudinal study of school progress and cognitive characteristics of early readers
Συγγραφέας
Κουτσουράκη, Στυλιανή Ιωάννης
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βάμβουκας Μιχάλης
Παπαδογιαννάκης Νικόλαος
Βασιλάκη Ελένη
Χαραλαμπάκης Χριστόφορος
Σιδερίδης Γεώργιος
Κατσιμαλή Γεωργία
Σπαντιδάκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αναγνώστες, Πρώϊμοι; Ανάγνωση, Πρώϊμη; Αναδυόμενος γραμματισμός; Ανάγνωση; Σχολικές επιδόσεις; Γνωστικά χαρακτηριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
641 σ., εικ.