Έρευνα - παρέμβαση για τη γραφή και την ανάγνωση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14595
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14595
Εναλλακτικός τίτλος
Exploring the development of the writing and reading process in preschool children: an action - research
Συγγραφέας
Δανιηλίδου, Ευγενία Αθανάσιος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κάτσιου- Ζαφρανά Μαρία
Τζουριάνου Μαρία
Τσολάκης Χρήστος
Κουτσουβάνου Ευγενία
Μπαμπλέκου Ζωή
Μητακίδου Σούλα
Πήτα Γλυκερία
Αϊδινής Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γραφή; Ανάγνωση; Προσχολική ηλικία; Αναγνωστική ετοιμότητα; Περίοδοι ειδικής ευαισθησίας; Παράθυρα ευκαιρίας; Πολυαισθητηριακό γλωσσικό υλικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
305 σ., εικ.