Διερεύνηση τοπικών οικολογικών διαταραχών μέσω πειραμάτων με επικίνδυνα προϊόντα οικιακής και σχολικής χρήσης. Δυνατότητες αντιμετώπισης των διαταραχών μέσα από την εκπαίδευση στα πλαίσια διδακτικής παρέμβασης με στόχο την εννοιολογική αλλαγή
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15806
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15806
Εναλλακτικός τίτλος
Exploring local ecological distarbances through classroom experiments with household and school-based hazardous products. Education as a potential means to address these distarbances through teaching intervention aiming to conceptual change
Συγγραφέας
Μαλανδράκης, Γεώργιος Νικόλαος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Πλουμπίδης Δημήτριος
Βαμβούκας Μιχαήλ
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
Μακράκης Βασίλειος
Κανάκης Ιωάννης
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Βασιλάκη Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Φυσικές επιστήμες; Επικίνδυνα προϊόντα οικιακής χρήσης; Επικίνδυνα οικιακά απόβλητα; Εννοιολογική αλλαγή; Φαινομενογραφία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (277 σ. ; 431 σ.), εικ.