Οι στάσεις και αναπαραστάσεις των δασκάλων για τη διαπολιτισμικότητα ως παράγοντες παιδαγωγικής σχέσης και αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15662
Εναλλακτικός τίτλος
The attitudes and representations of teachers towards cultural diversity, as factors influencing teacher - student relations and the evaluation of school achievement of foreign students in the greek school
Συγγραφέας
Δροσίτου, Ευαγγελία Σταύρος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Πολεμικός Νικήτας
Κοντάκος Αναστάσιος
Χατζηγεωργίου Ιωάννης
Γκόβαρης Χρήστος
Καϊλα Μαρία
Σκούρτου Ελένη
Χιωτάκης Στέλιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγικές σχέσεις; Αλλοδαποί μαθητές; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Αναπαραστάσεις δασκάλων; Διαπολιτισμικότητα; Στάσεις δασκάλων; Σχολικές επιδόσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
314 σ., εικ.