Πολυπολιτισμική εκπαίδευση στο Ελληνικό σχολείο.: παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της δράσης των εκπαιδευτικών με στόχο την ομαλή σχολική ένταξη των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερ...

Περίληψη

Η ΑΘΡΟΑ ΕΙΣΟΔΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ,ΚΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΕ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ,ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΕΡΕΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ Κ' ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΔΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΣΧΟΛ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ Κ' ΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ.Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ Κ' ΑΠΡΟΚΑΤΑΛΗΠΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ "ΞΕΝΟΥΣ" ΜΑΘΗΤΕΣ.ΔΙΑΦΑΝΗΚΕ ΕΠΙΣΗΣ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ΑU CAURS DE VINGT DENIERES ANNEES,LA GRECE S'EST TRANSFORMEE A UN PAYS D'ACCUIL DE AUTAINES DE UNILLIERS D'OUVRIERS ETRANGERS.L'ECOLE GREEQUE A EGOLUMENT ACCEUILLI BEAUCOUP D'ELEVES ETRANGERS.LES INSTITUTEURS GREES N'ETEUENT PAS PREPARES A CETTE SITUATION ET FOURTAUT ILS ETAIEUT OBLIGES DE REAGIR.NOTRE THUSE ETEIDIE JUSTEMENT CETTE REACTION DE POINT DE VUE DIDACTIGUE ET PEDAGOGIQUE.NORTE BUT EST DE METHRE UN VALEUR LES OUTILS PEDAGOGIQUES ET DIDACTIQUES UTILIRES PAR LES INSTITUTEURS POUR FAVRISER L' INTEGRATION SCOLAIRE DUS ELEVES ETRANGERS.NOUS AUONS UTILISE DES QUESTIONNAIRES ET DES INTERVIEWS ET BIENSUR LA RECHERCHE DOCUMENTEIRE NOTRE RECHERCHE A CONFIRME LA ATTITUDE POSITIVE DES INSTITUTEURS GREUS VIS A VIS DUS ELEVAS ETRAUGERS.ELLE A EGALIMENT CONFIRONE L'UTILITE INDISUCTALELE DES METHODES COLLECTIVES D'EUSEIGNEMENT,AIUSI QUE LA VALEUR IMPORTANTE,DE L' ORDRE SURBOUT MESYCHOLOGIQUE DES E OLES A MAITRE UNIQUE EU CE QUICO CONCERNE LA BONNE INTEGRATION DIS ELEVES ETRANGERS.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12340
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12340
Εναλλακτικός τίτλος
Education multiculturelle dans l'ecole grecque.: approche pedagogique et didactique de la reaction des enseignants en vue de l'integration scolaire reguliere des eleves aux particuliarites culturelles.
Συγγραφέας
Νικολάου, Γεώργιος
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Παπάς Αθανάσιος
Μάνος Κωνσταντίνος
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Δράκος Γεώργιος
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Μετανάστες; Παλιννοστούντες; Σχολική ένταξη; Εκπαιδευτικοί; Σχολεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 451 σελ. : εικ., πίνακες.