Μελέτη της σχέσης μεταξύ της αποδοχής ενός νέου προϊόντος και επιλεγμένων παραγόντων που την επηρεάζουν
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15634
Εναλλακτικός τίτλος
The study of the relationship between new product acceptance and the key factors affecting it.
Συγγραφέας
Σαλαμούρα, Μαρία Αθανάσιος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Αγγελής Βασίλειος
Πανάς Επαμεινώνδας
Τσάρτας Πάρις
Κεχαγιάς Ιωάννης
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Στογιαννίδου Μαριάνθη
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Προϊόντα; Καταναλωτική συμπεριφορά; Ποιότητα χρήσης; Ποιότητα υποστήριξης; Οικονομική προσιτότητα; Φυσική προσιτότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
585 σ., εικ.