Μελέτη της σχέσης μεταξύ της αποδοχής ενός νέου προϊόντος και επιλεγμένων παραγόντων που την επηρεάζουν

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15634
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15634
ND
15634
Εναλλακτικός τίτλος
The study of the relationship between new product acceptance and the key factors affecting it.
Συγγραφέας
Σαλαμούρα, Μαρία (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Αγγελής Βασίλειος
Πανάς Επαμεινώνδας
Τσάρτας Πάρις
Κεχαγιάς Ιωάννης
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Στογιαννίδου Μαριάνθη
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Προϊόντα; Καταναλωτική συμπεριφορά; Ποιότητα χρήσης; Ποιότητα υποστήριξης; Οικονομική προσιτότητα; Φυσική προσιτότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
585 σ., εικ.