Η συμβολή της εργαζόμενης μνήμης στην ακουστική κατανόηση παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14127
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14127
Εναλλακτικός τίτλος
Working memory contributions to young children's listenting comprehension
Συγγραφέας
Χρυσοχόου, Ελισάβετ
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Τομέας Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Μπαμπλέκου Ζωή
Κωσταρίδου-Ευκλείδη Αναστασία
Κιοσέογλου Γρηγόρης
Χατζησαββίδης Σοφρώνης
Μαρκούλης Διομήδης
Αϊδίνης Αθανάσιος
Μασούρα Ελβίρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εργαζόμενη μνήμη; Ακουστική κατανόηση κειμένου; Προσχολική ηλικία; Σχολική ηλικία; Παιδιά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
220 σ., εικ.