Η επίδραση της ποιότητας υπηρεσιών στις προθέσεις συμπεριφοράς των καταναλωτών σε αθλητικά γεγονότα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13030
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13030
Εναλλακτικός τίτλος
The effect �of service quality on sport consumers behavioral intentions
Συγγραφέας
Θεοδωράκης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Καμπίτσης Χρήστος
Κουμουρτζόγλου Ευθύμιος
Λάϊος Αθανάσιος
Χαραχούσου Υβόννη
Ταξιλδάρης Κυριάκος
Γκοδόλιας Γεώργιος
Κώστα Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Αθλητικό μάρκετινγκ; Αθλητικό μάνατζμεντ; Αθλητικοί καταναλωτες; Προθέσεις συμπεριφοράς; Καταναλωτές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
226 σελ. : πίνακες