ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΑΥΤΩΝ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ, Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΚΥΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS THESIS INVESTIGATES ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' BELIEFS AND PRACTICES OF STUDENTS' ERRORS IN MATHEMATICS AS WELL AS THE PROCESS OF THEIR INITIAL DEVELOPMENT ON THIS TOPIC. THE ETHNOGRAPHIC METHOD WAS USED FOR OUR DATA COLLECTION AND ANALYSIS. THE RESULTS OF THIS RESEARCH REVEAL THAT TEACHERS HAVE A TRADITIONAL VIEW OF THE MEANING OF ERRORS. THE MAIN CHARACTERISTIC OF THEIR PRACTICE IS THEIR EFFORT TO EXPLAIN THE ERRORS TO THEIR STUDENTS. THE DESCRIPTION AND ANALYSIS OF THE INITIAL CHANGES OBSERVED IN TEACHERS' BELIEFS AND PRACTICES, DURING A PROGRAM ORGANISED ON THIS TOPIC AND AFTER THIS, ARE INCLUDED IN THE RESULTS OF THIS WORK. ON THE BASIS OF OUR RESULTS, A GENERAL HYPOTHESIS ABOUT TEACHERS' DEVELOPMENT WITH REGARD TO STUDENTS' MATHEMATICAL ERRORS IS MADE.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3561
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3561
ND
3561
Εναλλακτικός τίτλος
STUDENTS' ERRORS IN MATHEMATICS AND THEIR ROLE IN ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' EDUCATION
Συγγραφέας
Καφούση, Σουλτάνα
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μπούφη Ανδρονίκη
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση δασκάλων; Λάθη μαθητών; Μαθηματικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
219 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)