Ο ρόλος του παιγνιδιού στην προετοιμασία των παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς πριν τη διαγνωστική διαδικ...

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι μπορεί να προετοιμάσει και να ενημερώσει τα παιδιά που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες προτού εισέλθουν στο χώρο διάγνωσης. Η έρευνα διεξήχθη σε κέντρο Διάγνωσης Παιδιών με δυσκολίες μέσα από παρατήρηση παιδιών (αγοριών και κοριτσιών). Τα αποτελέσματα και τα γενικά συμπεράσματα παρατίθενται.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12772
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12772
Εναλλακτικός τίτλος
The role of play in the preparation of children with emotional and behaviour difficulties before the assessment procedures in a greek child developmental centre
Συγγραφέας
Νικολοπούλου, Αναστασία
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
United Kingdom. University of Birmingham. School of Education. Department of Special Education
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια; Συναισθηματικές δυσκολίες; Συμπεριφορικές δυσκολίες; Παιγνιοθεραπεία; Διάγνωση; Διαγνωστικά κριτήρια; Συστημική θεωρία; Πρώιμη παρέμβαση; Παιδοψυχιατρικό κέντρο
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά