Ο ρόλος του παιγνιδιού στην προετοιμασία των παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς πριν τη διαγνωστική διαδικασία σε ελληνικό παιδοψυχιατρικό κέντρο

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι μπορεί να προετοιμάσει και να ενημερώσει τα παιδιά που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες προτού εισέλθουν στο χώρο διάγνωσης. Η έρευνα διεξήχθη σε κέντρο Διάγνωσης Παιδιών με δυσκολίες μέσα από παρατήρηση παιδιών (αγοριών και κοριτσιών). Τα αποτελέσματα και τα γενικά συμπεράσματα παρατίθενται.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12772
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12772
ND
12772
Εναλλακτικός τίτλος
The role of play in the preparation of children with emotional and behaviour difficulties before the assessment procedures in a greek child developmental centre
Συγγραφέας
Νικολοπούλου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
University of Birmingham. School of Education. Department of Special Education
Εξεταστική επιτροπή
Morris Sue
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια; Συναισθηματικές δυσκολίες; Συμπεριφορικές δυσκολίες; Παιγνιοθεραπεία; Διάγνωση; Διαγνωστικά κριτήρια; Συστημική θεωρία; Πρώιμη παρέμβαση; Παιδοψυχιατρικό κέντρο
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 137 p., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)