Γνωστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας που βρίσκονται σς επικινδυνότητα να αναπτύξουν σχολικές δυσκολίες: ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα πρώϊμης εκπαίδευσης μέσω αναλυτικών μεθόδων
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14598
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14598
Εναλλακτικός τίτλος
Cognitive and language disabilities of preschool children at risk to develop school difficulties: a psycho-pedagogical programme of early intervention with the use of analytic methods
Συγγραφέας
Αναγνωστοπούλου, Ελένη Στέφανος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τζουριάδου Μαρία
Ζαφρανά Μαρία
Σακαντάμη-Αγγελοπούλου Νικολέττα
Ντολιοπούλου Ελένη-Σοφία
Ζώνιου-Σίδερη Αθηνά
Βλάχου Αναστασία
Μπάρμπας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολικές δυσκολίες; Πρώιμη παρέμβαση; Γνωστικό ύφος; Ολιστική μέθοδος; Αναλυτική μέθοδος; Παιδιά με ήπια νοητικά προβλήματα; Νοημοσύνη; Μάθηση; Επίδοση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (196 ; 135 σ.), εικ.