Γνωστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας που βρίσκονται σς επικινδυνότητα να αναπτύξουν σχολικές δυσκολίες: ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα πρώϊμης εκπαίδευσης μέσω αναλυτικών μεθόδων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14598
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14598
ND
14598
Εναλλακτικός τίτλος
Cognitive and language disabilities of preschool children at risk to develop school difficulties: a psycho-pedagogical programme of early intervention with the use of analytic methods
Συγγραφέας
Αναγνωστοπούλου, Ελένη (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τζουριάδου Μαρία
Ζαφρανά Μαρία
Σακαντάμη-Αγγελοπούλου Νικολέττα
Ντολιοπούλου Ελένη-Σοφία
Ζώνιου-Σίδερη Αθηνά
Βλάχου Αναστασία
Μπάρμπας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολικές δυσκολίες; Πρώιμη παρέμβαση; Γνωστικό ύφος; Ολιστική μέθοδος; Αναλυτική μέθοδος; Παιδιά με ήπια νοητικά προβλήματα; Νοημοσύνη; Μάθηση; Επίδοση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (196 ; 135 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)