Η λειτουργία της χορηγίας των τεχνών ως μέσου επικοινωνίας: το ελληνικό παράδειγμα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12536
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12536
Εναλλακτικός τίτλος
Sponsorship of the arts as a method of communication: the greek case
Συγγραφέας
Ζούνης, Θεοκλής-Πέτρος
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Εξεταστική επιτροπή
Ανδρεάδης Ιωάννης
Βέλτσος Γεώργιος
Ποταμιάνος Δημήτριος
Δημηρούλης Δημήτριος
Ζέρη Περσεφόνη
Τσακαρέστου Παναγιώτα
Βουδούρη Δάφνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Χορηγία; Χορηγοί; Τέχνες; Μέσο επικοινωνίας; Πολιτιστικοί φορείς; Εταιρείες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά