Συμβολή στη μεθοδολογία εκμάθησης πληκτροφόρων οργάνων για παιδιά προσχολικής ηλικίας.: μία εικονογραφική μέθοδος πιάνου.

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΛΗΚΤΡΟΦΟΡΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΙΑΝΟΥ.ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ 77 ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 4 ΕΩΣ 6 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΥΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΔΥΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΑΡΜΟΝΙΟ -Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ RAYNAND-ZURFLUCH KAI H ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΘΕΟΧΑΡΑΤΟΥ-ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΕ ΑΡΜΟΝΙΟ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΑΡΜΟΝΙΟ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ WPPSI KAI ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΦΩΝΗΤΙΚΗ.ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΑΤΟΥ-ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΝ 2,4 ΦΟΡΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (R-Z).ΣΤΗΝ ΟΤΠΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

PURPOSE OF THE PRESENT INVESTIGATION WAS THE CONTRIBUTION TO THE METHODOLOGY OF LEARNING MUSIC INSTRUMENTS WITH KEYBOARDS FOR CHILDREN OF RPESCHOOL AGE DUE TO AN ORIGINAL AND MODERN ICONOGRAPHIC METHOD OF PIANO.THE SAMPLE OF THE INVESTIGATION WERE 77 CHILDREN OF AGE BETWWEN 4 AND 6 FROM PRESCHOOLS OF ATHENS.THESE CHILDREN WERE CHOSEN RANDOMLY IN TWO EXPERIMENTALS GROUPS AND WERE TAUGHT KEYBOARDS-THE FIRST TEAM WITH THE RAYNAND ZURFLUH METHOD AND THE SECOND TEAM WITH THE THEOHARATU-ANDREOPULU METHOD AND ONE TEAM OF CONTROL WHICH WERE NOT TAUGHT KEYBOARDS.AFTER THE COMPLETION OF THE FOUR MONTH APPLICATION OF THE METHODS THE SUCCESS OF THE CHILDREN WAS VALUED OF THE TWO EXPERIMENTAL TEAMS IN KEYBOARDS,AND ALSO THE SUCCESS OF ALL CHILDREN IN THE OPTIC- CINETIC TRIAL OF WPPSI AND IN A SELF-MADE ACOUSTIC-PHONETIC TRIAL.THE FINDINGS SHOWED THAT THE CHILDREN THAT WERE TAUGHT WITH THE METHOD OF THEOHARATU-ANDREOPULU HAD 2,4 TIMES HIGHER STANDARDS FORM THE CHILDREN OF THE TEAM (R-r).I THE ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12339
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12339
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution to the methodology of learning instrument with keyboards for children of preschool age.: an iconografic method of piano.
Συγγραφέας
Θεοχαράτου - Ανδρεοπούλου, Ασπασία
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κολιάδης Εμμανουήλ
Ζώτος Ίων
Κάββουρας Παύλος
Μάνος Κωνσταντίνος
Χαραλάμπους Ανδρέας
Ρωμανού Αικατερίνη
Κουτσουβάνου Ευγενία
Λέξεις-κλειδιά
Μέθοδος εικονογραφική; Εικονονότα; Σύμβολο μουσικής νεογραφίας; Όργανο πληκτροφόρο; Προσχολική ηλικία; Ακουστικοφωνητική δοκιμασία; Μέθοδος πρωτότυπη; Μουσική νεογραφία; Πιάνο; Παιδιά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 262 σελ. : εικ., πίνακες, παρτιτούρες.