Η ΡΥΘΜΙΚΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ "ΕΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΡΥΘΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ, ΧΟΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤ ΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ , ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ , ΟΛΙΣΤΙΚΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ "ΕΡΕΥΝΑΣ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ" ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗ ΤΡΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ , ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΑΞΟΝΕΣ 1. ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ 3. ΡΥΘΜΟΣ 4. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 5. ΕΚΦΡΑΣΗ 6. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ 7. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Ο ΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ 8. ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ. δΓΙΝΕ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ . ΤΑ Τ-ΤΕΣΤΣ ΕΞΙΣΩΜΕΝΩΝ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ , ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE DISSERTATION AIMED AT EXPLORING THE HYPOTHESIS THAT : A PROGRAMME OF ACTIVITIES , COMBINING MUSICAL HEARING , DANCE AND THEATRICALPLAY AND BASED ON MOVEMENT, MAY CONTRIBUTE TO THE HOLISTIC DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN AND THEIR SCHOOL READINESS . THE RESEARCH WAS CONDUCTED THROUGH AN INTERVENTION PROGRAMME WHICH INCLUDED A COMBINATION OF EXERCISES OF RHYTHMICAL AND MOVEMENT EDUCATION . THIS PROGRAMME WAS DEVELOPED BY THE RECEARCHER AND WAS ASSESSED THROUGH THE CHILDREN'S PERFORMANCE ON THE FOLLOWIN G AREAS : 1. LARGE MOTOR MOVEMENT 2. BODY POSITION AND ORIENTATION IN SPACE 3. RHYTHM 4. INTERACTIONS AND COMMUNICATION AMONG CHILDREN 5.EXPRESION 6. CREATIVE MOVEMENT 7. INSTRUCTION COMPREHENSION AND PERFORMANCE 8. BREATHING AND RELAXATION . THE RESULTS A SSESSED BOTH QUALITATIVELY AND QUANTITATIVELY . T-TESTS FOR PAIRED SAMPLES WERECOMPLETED ON THE RESULTS OF THE CHILDREN'S ORIGINAL AND FINAL ASSESMENT (PRE-POST TESTS) AND SHOWED STATISTICALLY SIGNIFICANT DI ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10476
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10476
Εναλλακτικός τίτλος
RHYTHMICS AS AN EDUCATIONAL MEANS AT PRESCHOOL AGE : A COMBINATIONAL PROGRAMME OF RHYTHMICAL AND MOVEMENT EDUCATION
Συγγραφέας
ΠΑΥΛΙΔΟΥ, ΕΥΑ
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΤΣΙΟΥ-ΖΑΦΑΝΑ ΜΑΡΙΑ
ΤΖΟΥΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΜΠΕΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΟΜΠΑΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ , ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ; ΑΝΤΙΛΗΨΗ , ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ; ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ : ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ; ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ , ΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ , ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ; ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ; ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ; ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ; ΧΟΡΟΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ , ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΧΟΡΟΥ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά