Η δημιουργική διάσταση της γραπτής έκφρασης στο δημοτικό σχολείο: παιδαγωγική - ψυχολογική - διδακτική θεώρηση

Περίληψη

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΕΓΓΕΝΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΥΘΟΡΜΗΣΙΑ,Ο ΠΛΟΥΤΟΣ,Η ΦΡΕΣΚΑΔΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ,ΟΤΑΝ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ,ΟΤΑΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ Η ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ,ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΑΜΕ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ(45) ,ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΡΕΘΙΣΜΑ-ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΑΛΛΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

CHILDREN ARE BORN CAPABLE FOR DEVELOPMENT IN THEIR CREATIVE THINKING.IN ORDER TO EXPRESS AND PROMOTE THE CREATIVE THINKING IN THE CHILD APPROPRIATE CIRCUMSTANCES AND VARIETY OF CHANCES MUST BE PROVIDED.FREEDOM OF SPEECH ,WEALTH,FRESHNESS AND ORIGINALITY MUST BE EMERGED WHEN CHILDREN EXPRESS THEIR THOUGHTS,IDEAS WHEN THEY ARE TRYING TO SPOT OR SOLVE PROBLEMS.WRITING EXPRESSION BECOMES MORE APPEALING AND PRODUCTIVE WORK AS GREATER CREATIVE APPROACH WE TAKE.THAT WAS PROVED BY THE CHOICES PUPILS MAKE AND PARTLY BY THE VIEWS OF GREEK TEACHERS WE SEARCHED.THERE ARE TOO MANY STRATEGIC TEACHING APPROACHES FOR CREATIVE THINKING,AT LEAST FORTY FIVE(45) OF THEM HAVE BEEN IDENTIFIED,THAT IN OUR OPINION THEY MOTIVATE THE MOST CREATIVE ELEMENTS OF PUPILS PERSONALITY AND THEY CAN BE THE BASIS FOR INVENTING OTHERS.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12328
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12328
Εναλλακτικός τίτλος
The creative aspect of writing expression in primary school: pedagogical - psychological - teaching view
Συγγραφέας
Οικονόμου, Γεώργιος
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπάς Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Κατσίκη-Γκίβαλου Άντα
Μερακλής Μιχαήλ
Μάνος Κωνσταντίνος
Τριλιανός Θανάσης
Δράκος Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Σχολεία; Δημοτικό σχολείο; Παιδαγωγική; Μαθητές; Δάσκαλοι; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
229 σελ. : εικ., πίνακες