ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΡΦΗΣ ΓΑΣΤΡΑΣ ΠΛΟΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ. Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Η/Υ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΚΥΜΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ, Η ΙΣΑΛΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ, Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΕΜΒΑΔΟΝΝΥΜΕΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΩΝ Κ .Β. ΤΩΝ ΝΟΜΕΩΝ Κ.Β(Χ). ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΑΣΤΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΗ "ΠΑΤΡΙΚΗ" ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ 'Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ CW, LCF, LCB, KB ΚΑΤΑΝΟΜΗ, CP ΚΛΠ. ΕΦ'ΟΣΟΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗ ΓΑΣΤΡΑΣ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΥΣΤΗΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΑΣΤΡΑ ΜΕΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ. Η ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟΚΡΙΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΗΜΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THIS THESIS A NEW METHOD FOR ANALYTICAL SEAKEEPING OPTIMIZATION IS DESCRIBED. THE METHOD IS BASED ON A COMPUTER CODE WHICH PREDICTS SEAKEEPING PERFORMANCE WHEN THE SHIP PROFILE, THE DESIGN WATERLINE, THE SECTIONAL AREA CURVE AND THE DISTRIBUTION ALONG THE SHIP OF THE CENTROID, KB(X) OF THE CROSS SECTIONS ARE PRESCRIBED. THE CODE CAN AUTOMATICALLY GENERATE VARIANT FULL FORMS DIFFERING FROM A PARENT IN THE MAIN DIMENSIONS AND IN ONE OR MORE PARAMETERS SUCH AS CW, LCF, LCB, KB DISTRIBUTION, CP ETC. WHEN APPROPRIATE RANGES FOR THE PRINCIPAL CHARACTERISTICS AND PARAMETERS OF THE HULL FORM UNDER INVESTIGATION ARE PRESCRIBED, A FORMAL OPTIMIZATION PROCEDURE IS USED TO OBTAIN THE VARIANT WITH THE BEST SEAKEEPING BEHAVIOURS. THE OPTIMIZATION PROCEDURE USES AS OBJECTIVE FUNCTION THE WEIGHTED AVERAGE OF A NUMBER OF PEAK SHIP RESPONDS IN REGULAR WAVES FOR A NUMBER OF SHIP SPEEDS AND DETERMINES THE OPTIMUM HULL FORM USING THE HOOKE AND JEEVES ALGORITHM. THE PROPOSED PROCEDURE HAS BEEN SUCCESSFUL ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1120
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1120
Εναλλακτικός τίτλος
HULL FORM OPTIMIZATION WITH RESPECT TO SEAKEEPING
Συγγραφέας
ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Ημερομηνία
1989
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Ναυπηγών Μηχανολόγων
Εξεταστική επιτροπή
ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΣΟΥΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΜΑΥΡΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Μηχανική Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Βελτιστοποίηση; Κριτήρια; Κυματισμοί; Μη γραμμικός προγραμματισμός; ΜΟΡΦΗ ΓΑΣΤΡΑΣ; ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΕ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ; Σχεδίαση; Σχεδίαση πλοίου; Υδροδυναμική συμπεριφορά; ΧΡΗΣΗ Η/Υ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
244 σ.