ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΧΗΜΙΚΗΣ (ΜΟΡΙΑΚΗΣ) ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΙ: 1) ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΜΕ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ. 2) Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΟΜΗ (ΣΧΗΜΑΤΑ) ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΕΝΩ Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ ΠΑΡΑ-ΓΟΝΤΑΣ. δΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ NIAZ. 3)δΛΕΓΧΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ JOHNSTONE. 4) ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ (ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΠΕΔΙΟΥ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΝΗΜΗΣ) ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. 5)δΛΕΓΧΟΣ ΜΙΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. 6) ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΕΣΤ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑ- ΠΤΥΞΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ, ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ-Μ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΤΙΚΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΠΟΥ ΤΟ Ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

PURPOSE: 1) SYSEMATICALLY MANIPULATE THE LOGICAL STRUCTURE AND M-DEMAND OF MOLECULAR EQUILIBRIUM PROBLEMS; 2) THE LOGICAL STRUCTURE (SCHEMATA) IS THE MAIN FACTOR OF PROBLEMS DIFFICULTY AND THE M-DEMAND IS THE SECOND FACTOR; 3) CHECK THE VALIBILITY OF THE JOHNSTONE-EL-BANNA MODEL; 4) STUDY THE DEGREE TO WITCH DEVELORMENTAL LEVEL, WORKING MEMORY CAPACITY, FUNCTIONAL-M CAPACITY AND DESEMBENDING ABILITY CAN EXPLAIN CHANGES IN STUDENT PERFORMANCE; 5) DEFINE THE M-DEMAND OF THE PROBLEM; 6) DESIGN THEACHING STRATEGIES IN SOLVING PROBLEMS. METHODOLOGY: PROBLEMS WERE SOLVED BY THE STUDENTS. CONCLUSIONS: THE STUDENTS IN THE FORMAL OPERATIONAL STAGE OF DEVELOPMENT, WHO HAVE A WORKING MEMORY OF6, A FUNCTIONAL M-CAPACITY OF 6 AND A FIELD- INDEPE- NDANT COGNITIVE STYLE,PERFORM CONSIDERABLY BETTER THAN OTHER GROUPS OF STUDENT. THE INCREASE OF THE LOGICAL STRUTURE OF CHEMISTRY PROBLEMS COULD LEAD TO A SITUATION IN WHICH DEVELOPMENTAL LEVEL IS THE ONLY COGNITIVE VARIABLE ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10977
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10977
Συγγραφέας
ΚΟΥΣΑΘΑΝΑ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Φυσικοχημείας
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΑΠΑΡΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΤΖΗΛΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Χημεία
Λέξεις-κλειδιά
ΑΠΑΙΤΗΣΗ-Μ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ; ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ; ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΠΕΔΙΟΥ; ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ; ΛΟΓΙΚΗ ΔΟΜΗ-ΣΧΗΜΑ-ΔΙΑΣΤΑΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ; ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ; ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΟΥ-Μ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά