ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ. ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣΤΟΥΣ. ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΩΣ ΠΑΙΔ ΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (ΕΝΗΛΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΠΟ ΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ: ~ΤΙ ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΙΧ ΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝΔΕΝ ΤΙΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΠΑΡ' ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AIMS OF DISSERTATION WERE: TO FIND OUT THE PEDAGOGICAL QUALITY OF PLAYSTRUCTURES THROUGH RESEARCHING THE DESIGN PROCEDURES AND USE OF PLAYSTRUCTURES BY THE CHILDREN. TO POINT OUT WHICH PEDAGOGICAL MODEL TAKE ADVANTAGE OF THE PLAYSTRUCTURES AS PEDAGOGICAL T OOL. TO CONFINE THE CHARACTERISTICS OF DESIGN AND USE WHICH ENCOURAGE CHILDREN USE THEM CREATIVELY. METHODOLOGY. THE DYNAMIC ANALYSIS OF SPACE. INCLUDING: INTERVIEWS (ADULTS), QUALITY ANALYSIS OF WORDS AND OBSERVATION OF SPONTANEOUS PLAY ACTIVITIES (CHILDR EN). MAJOR RESULTS. THE PRESCHOOL TEACHERS DON'T COMBINE CHILDREN'S PLAY ACTIVITIES AT PLAYSTRUCTURES WITH EDUCATIONAL PROCEDURES. THE PLAYSTRUCTURES MANUFACTURES DON'T APPRECIATE THE PEDAGOGICAL QUALITY OF THEIR PRODUCTS, THUS THEY DESIGN PLYSICAL-EXERCIS ING INSTRUMENTS RATHER PLAYSTRUCTURES. ALTHOUGH, CHILDREN DISCOVER WAYS TO EXPAND THEIR PLAY ACTIVITIES IN PLAYSTRUCTURES BY TAKING ADVANTAGE OF THEIR PLAY FIELD'S CHARACTERISTICS BASICALLY THROUGH THE PROCEDURE O ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10574
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10574
Εναλλακτικός τίτλος
OPEN - SPACE PLAYSTRUCTURES FOR PRE-SCHOOL AGE CHILDREN
Συγγραφέας
ΜΠΟΤΣΟΓΛΟΥ, ΚΑΦΕΝΙΑ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΣΙΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΣΙΟΥΜΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ; ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; Παιχνίδια; ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ; ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΙ; Προσχολική αγωγή; ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ; Χώρος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά