ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΧΩΡΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣΗΛΙΚΙΑΣ

Περίληψη

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΠΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ, ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΟ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ - ΣΤΟΧΟΥ (ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΕΥΚΙΝΗΣΙΑ, ΑΛΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ, ΧΩΡΙΣΜΟΙ). ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΙΟΥ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ - ΣΤΟΧΩΝ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΥΧΘ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE OBJECT OF PRESENT STUDY IS THE PLANNING AND APPLICATION OF MOVEMENT ACTIVITIES FOR THE DEVELOPMENT OF MOTOR SKILLS AND PARALLEL APPROACH OF SPATIAL CONCEPTS IN PRESCHOOL CHILDREN. SPACE CONSTITUTES A STIMULUS FOR LEARNING A SOURCE OF INFORMATION FOR THE PRESCHOOL CHILD SO ITS CREATIVE ORGANIZATION AND USE IN MOVEMENT ACTIVITIES ENHANCES ITS CHARACTERISTICS AND FUNCTIONS. THE RESULTS OF THE RESEARCH AS THEY ENSUED FROM THE QUANTITATIVE EVALUATION WERE STATISTICALLY SIGNIFICANT. THE CHILDREN PARTICIPATING IN THE STUDY IMPROVED THEIR PERFORMANCE IN EVERY TARGET SKILL (BALANCE, FLEXIBILITY, JUMPING, HANDFORCE, THROWING AND CATCHING). SYSTEMATIC OBSERVATION OF THE CHILDREN'S MOVEMENT BEHAVIOUR DURING THE PROGRAMMES APPLICATION INDICATED THAT EVERY CHILD PARTICIPATED WILLINGLY IN THE PROGRAMMES, WHICH WERE EMBODIED, IN THE KIDERGARDEN'S DAILY ROUTINE. IN ADDITION TO THE DEVELOPMENT OF TARGET SKILLS, IT WAS OBSERVED THAT THE CHILD'S SOCIAL AND CULTURAL DEVELOPMENT WA ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9017
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9017
Συγγραφέας
ΤΣΑΠΑΚΙΔΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΙΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΣΙΟΥΜΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κινητικές δεξιότητες; ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ; Κοινωνική ανάπτυξη; ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ; ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ; Προσχολική ηλικία; ΧΩΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά