ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ : ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Α'ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Περίληψη

ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΗΛΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (Η/Υ) ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (ΑΠ),ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Τ ΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (ΕΚ) ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ , ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 1994-95 ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ) ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΠΤΑ ΜΗΝΩΝ .ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ Λ ΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ (Η/Υ) ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ . ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Η/Υ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η ΔΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΑ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ (ΕΚ).ΑΠΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ (ΗΜΙΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ,ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ,ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ).ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS DISSERTATION IS FOUNDED ON AN EXPERIMENTAL EXPLORATION OF THE POTENTIAL FOR THE CREATIVE INCORPORATION OF THE COMPUTER IN THE CONTEXT OF TEACHING WRITING ALONG THE CANONICAL EDUCATIONAL SETING OF A PUBLIC SCHOOL .THE EXPERIMENTAL PROCESS EXTENDED OVE R A SEVEN - MONTH PERIOD DURING THE NORMAL COURSE OFTHE SCHOOL YEAR OF THE FIRST GRADE OF THE GREEK GYMNASIUM (7THGRADE ). THE THEORETICAL BASIS WAS PROVIDED BY TAKING INTO ACCOUNT CONTEMPORARY ATTITUDES CONCERNING THE INTEGRATION OF THE ELECTRONIC COMPU TER IN THE CURRICULUM , SCIENTIFIC PERSPECTIVES ON LANGUAGE TEACHING AND PREVIOUS INTERNATIONAL EXPERIENCE REGARDING THE APPROPIATION OF WORD PROCESSING PROGRAMS (WP) IN THE CONTEXT OF TEACHING WRITING .THE EXPERIMENT TOOK PLACE AT THE SCHOOL COMPUTING L AB BY DIVIDING THE STUDENTS IN COLLABORATIVE WRITING GROUPS .THE RESEARCH WASDESIGNED ALONG BOTH QUANTITIVE (QUASI -EXPERIMENTAL SETTING ) AND QUALITATIVE (OBSERVATION , PARTICIPANT OBSERVATION , QUESTIO ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10443
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10443
Εναλλακτικός τίτλος
LIMITS AND POSSIBILITIES IN CREATIVE USE OF COMPUTER FOR TEACHING WRITING : RESEARCHING THE CASE OF THE FIRST GRADE OF THE GREEK GYMNASIUM
Συγγραφέας
ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΑΘΟΚΛΗΣ
ΞΩΧΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΤΣΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ
ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΖΑΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΟΝΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ; ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ; ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ; Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ; ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ; ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά