MARKETING ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΩΝ (ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ)

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ MARKETING ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ, ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΛΥΣΕΙΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS THESIS EXAMINES THE MARKETING OF CRUISE SERVICES WITH REFERENCE TO GREECE. IT ANALYSES THE MARKETING POLICIES PURSUED AT PRESENT BY GREEK CRUISE OPERATIONS AND IDENTIFIES THEIR KEY PROBLEMS. IT THEN PROCEEDS TO PROPOSE POLICY CHANGES IN KEY AREAS OF THE MARKETING MIX, SUCH AS PRICING, DISTRIBUTION AND SERVICE.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/0241
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/0241
Εναλλακτικός τίτλος
MARKETING OF CRUISING SERVICES
Συγγραφέας
HASAN, SYED
Ημερομηνία
1986
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
ΤΖΩΑΝΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΩΤΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση αγοράς; ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ; ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ; ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ; Τουρισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
162 σ.