Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Διερεύνηση των προσδιοριστικών παραγόντων και μεθόδων πρόβλεψης της συναλλαγματικής ισοτιμίας ευρώ/δολαρίου | Καραγιαννοπούλου, Σοφία Α. | |
2023 | Μεθοδολογίες υπολογιστικού σχεδιασμού προϊόντων με βάση οπτικά στοιχεία εμπορικών ταυτοτήτων | Μανάβης, Αθανάσιος Ε. | |
2023 | Ένταξη και παιδαγωγική αξιοποίηση των φυσικών δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου στο σχολείο: η περίπτωση του διαλείμματος | Λαϊνάκης, Γεώργιος Ν. | |
2023 | Η επίδραση της πολιτικής καταγγελιών στον εσωτερικό και τον εξωτερικό έλεγχο | Καγιάς, Πασχάλης Χ. | |
2023 | Συγκλίσεις αρχείου και performance: αρχεία και σώματα σε ροή | Σιδέρη, Μαρία Κ. | |
2023 | Ιστορική θεώρηση των σχέσεων γηγενών και προσφύγων στη Δυτική Μακεδονία: οι πολιτισμικές διαφορές, η ενσωμάτωση "δια της εκπαιδεύσεως", η νομή και η κατοχή της γης (1923-1936) | Πολατίδης, Κλεάνθης Γ. | |
2023 | Η πλοκή ως δομικό στοιχείο του πεζογραφικού σύμπαντος: θεωρητικές προσεγγίσεις και μεθοδολογικές αρχές | Μυροφορίδης, Αλέξανδρος Ν. | |
2023 | Η συμβολή του πίνακα ισορροπημένης στοχοθεσίας σε συνδυασμό με την έκθεση εσωτερικού ελέγχου στην αποδοτικότητα και στον στρατηγικό σχεδιασμό των οργανισμών στην Ελλάδα | Σταυροπούλου, Ειρήνη Α. | |
2023 | Σχεδιασμός και αξιοποίηση ενσωματωμένων συστημάτων στον τομέα του περιβάλλοντος | Ζιούζιος, Δημήτριος Ν. | |
2023 | Ιστορικά μοντέλα για το γονίδιο και τη γονιδιακή λειτουργία στις αντιλήψεις μαθητριών/τών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσόπογλου-Γκίνα, Δέσποινα Σ. | |
2023 | Η ανάπτυξη κριτικής σκέψης σε μαθητές δημοτικού σχολείου μέσω της επεξεργασίας θεμάτων ευρωπαϊκής πολιτειότητας με την αξιοποίηση της ρομποτικής, της ψηφιακής αφήγησης και των περιηγήσεων εικονικής πραγματικότητας | Ράμμος, Δημήτριος Α. | |
2023 | Αλγόριθμοι βελτιστοποίησης για ρομποτικές εφαρμογές | Μπαράς, Νικόλαος Α. | |
2023 | Damage detection of composite structures using optimal modeling and vibration measurements from a limited number of sensors | Ζαχαράκης, Ηλίας Σ. | |
2022 | Διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Ιστορίας μέσα από την εφαρμογή και την αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων | Ανδρίκου, Ασημίνα Δ. | |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. | |
2022 | Δημόσια ιστορία και περιοδικός τύπος "ιστορία εικονογραφημένη" (2008-2018): πρόταση εκπαιδευτικής αξιοποίησης του περιοδικού | Βασιλειάδης, Γερμανός Η. | |
2022 | Η συμβολή της Αριστοτελικής Ηθικής στην εκπαίδευση για την αειφορία | Νοΐτσης, Ιωάννης Π. | |
2022 | Αποτελεσματικές υπολογιστικές μέθοδοι για την επίλυση ηλεκτρομαγνητικών προβλημάτων με αβεβαιότητες | Σαλής, Χρήστος Η. | |
2022 | Ταυτότητες και πρακτικές λόγου στη Φλώρινα στην περίοδο του Μεσοπολέμου (1922-1940): η κατασκευή της εθνικής κοινότητας | Πουγαρίδης, Στέφανος Γ. | |
2022 | Ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: διδακτικές παρεμβάσεις στο δημοτικό σχολείο | Βράντση, Αγάπη Κ. | |