Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Media and Communications
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2006Πολιτιστική Φθιώτιδα: ζητήματα ταυτότητας και ανάπτυξης: τέχνη - εκπαίδευση - πολιτιστική συλλογική προσπάθεια στη Φθιώτιδα της μεταπολίτευσηςΠολυμέρου, Καλλιόπη
2014Πορνογραφία και σεξουαλικότητα στην ύστερη νεωτερικότητα: ο λόγος της πορνογραφικοποίησηςΛιότζης, Ευάγγελος Σ.
2003Προσαρμογές της διαφήμησης και του marketing στο δικτυακό κόσμο.: η ελληνική περίπτωσηΦρίγκας, Γεώργιος Ε.
2000Προστασία και συντήρηση νεότερης μνημειακής κληρονομιάς: ο υλικός και ο ανθρώπινος χώρος στο ιστορικό αγροτο βιομηχανικό συγκρότημα της Lake Copais Co. στην ΚωπαΐδαΚαραβασίλη, Μαρίνα
2023Ραδιόφωνο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ακροαματικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσηςΠιλιτσίδου, Ζαχαρένια-Μαρία Ν.
2002Ρήγας Βελεστινλής: σταθμοί και όρια στην διαμόρφωση της εθνικής και κοινωνικής στνείδησης στην ΕλλάδαΑνδρέου, Λουκάς Ε.
2003Ρητορικές πρακτικές και φιλοσοφικές προΰποθέσεις στον ΣοφοκλήΧρονοπούλου-Σακκά, Αγγελική Χ.
2005Ρητορική τέχνη και πολιτικός λόγος στην Ιλιάδα: η συγκρότηση της πολιτικής κοινότηταςΣερέτη, Βασιλική
2014Σκάνδαλα και πολιτική επικοινωνία: ΜΜΕ, πολιτικό πεδίο, κοινή γνώμηΗλιοπούλου, Κωνσταντίνα Π.
2002Σκιαγράφηση της εξελικτικής διαμόρφωσης του δικαίου των εντύπων και οπτικοακουστικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Κυπριακή ΔημοκρατίαΚούρος, Κυριάκος
2008Στο άντρο της φαινομενικότητας: Από τα ομοιώματα της κλασικής αισθητικής στα μοντέλα ψηφιακής προσομοίωσηςΓκινοσάτης, Δημήτριος Ν.
2008Στρατηγικές επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων σε διαδικασία διαπραγμάτευσηςΣακάς, Δαμιανός Π.
2016Στρατηγικές πολιτιστικής διαχείρισης στο ελληνικό κοινό κλασικής μουσικής και όπερας: εμπειρική έρευνα και προτάσεις ανάπτυξηςΧατζηχρήστου, Ναυσικά Ν.
2003Στρατηγική διοίκηση και marketing. Ασκήσεις διαλλακτικότητας: από τις στρατηγικές συμμαχίες στο benchmarking και στον συν-ανταγωνισμόΜαλλέρου, Αθανασία
2010Στρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων εξωτερικής αξιολόγησης σχολικής μονάδαςΚωνσταντινίδης, Νικόλαος Λ.
2015Συγκρούσεις, συλλογικό τραύμα και η ανάπτυξη της ομάδας και της ομαδικότητας σε ομάδες φοιτητών στη Δυτική Όχθη και το ΙσραήλΜάστορα, Ευαγγελία Ν.
2013Σύγχρονες μορφές δημοσιότητας, νέα μέσα και πολιτική: η αέναη διελκυστίνδα ανάμεσα στην ελευθερία και την επιτήρησηΡήγου, Μαρίνα 
2022Συμμετοχική δημοσιογραφία: πρακτικές, προκλήσεις και προοπτικέςΣαρίδου, Θεοδώρα Α. 
2021Συμπεριφορά καταναλωτή στους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων (news media brands): μελέτη ενός μοντέλου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την ΙνδίαΡίσκος, Κυριάκος Α. 
2005Συνεργασίες επιστημονικών βιβλιοθηκών σε ψηφιακό περιβάλλον: μια συστημική προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότηταςΤσιμπόγλου, Φίλιππος Χ.