Προσαρμογές της διαφήμησης και του marketing στο δικτυακό κόσμο.: η ελληνική περίπτωση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15563
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptations of advertising and marketing in the network society. The greek case
Συγγραφέας
Φρίγκας, Γεώργιος
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Ποταμιανός Δημήτρης
Λαγάρης Ισαάκ
Τσακαρέστου Παναγιώτα
Ανδρεάδης Ιωάννης
Ψύλλα Μαριάννα
Λέανδρος Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημίσεις; Διαδίκτυο; Δίκτυα; Επικοινωνία; Κοινωνία; Κοινότητες; Συνεργασία; Τεχνολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
462 σ., εικ.