Συμπεριφορά καταναλωτή στους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων (news media brands): μελέτη ενός μοντέλου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την Ινδία

Περίληψη

Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει οδηγήσει την αγορά των ειδησεογραφικών μέσων να έρθει αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή κατάσταση η οποία χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη των ειδησεογραφικών οργανισμών να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Όπως συμβαίνει σε κάθε άλλη κατηγορία προϊόντων, ένα από τα βασικά εργαλεία διαφοροποίησης των ειδησεογραφικών μέσων ως προϊόντα, αποτελεί η ανάπτυξη και διαχείριση της επωνυμίας τους (news media branding). Η παρούσα διδακτορική διατριβή συνεισφέρει νέα γνώση σε αυτό το πεδίο, μελετώντας τους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων και αναπτύσσοντας ένα Δομικό Σχεσιακό Μοντέλο που περιγράφει τη διαδικασία κατανάλωσης για τρεις διαφορετικές κουλτούρες, την Ελλάδα τις ΗΠΑ και την Ινδία. Το Δομικό Σχεσιακό Μοντέλο πραγματεύεται την επίδραση των κινήτρων της κυρίαρχης τάσης στην πληροφορία, της παρέλευσης του χρόνου, της κοινωνικοποίησης και της ψυχαγωγίας στις έννοιες της ικανοποίησης του καταναλωτή ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The rapid growth of the internet has introduced an unprecedented context for the news media industry, characterized by intense competition. As with other products, news media branding can be considered one of the main tools for differentiation. The present PhD Thesis generates new knowledge in this field, by studying the websites of branded news media. A SEM Model that describes the consumption process for branded news media websites in three different cultures, Greece, USA and India has been developed. The Model illustrates both the direct and indirect effects of four motives 1) bandwagon, 2) pass time, 3) socialization and 4) entertainment on consumer satisfaction and consumer brand engagement for news media brands. Moreover, the direct and indirect effects of consumer satisfaction and consumer brand engagement on purchase intention are set under investigation. Finally, the causal model studies the influence of interpersonal interactivity on consumer satisfaction, consumer brand enga ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2024)
DOI
10.12681/eadd/51613
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51613
ND
51613
Εναλλακτικός τίτλος
Consumer behavior on websites of news media brands: examining a marketing model in Greece, India and the USA
Συγγραφέας
Ρίσκος, Κυριάκος (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Εξεταστική επιτροπή
Τσουρβάκας Γεώργιος
Βέγλης Ανδρέας
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Βασιλειάδης Χρήστος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Πασχαλίδης Γρηγόριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή; Μάρκετινγκ; Ανάπτυξη και Διαχείριση Επωνυμίας; Ψυχαγωγία; Διαπροσωπική Διαδραστικότητα; Επώνυμα Ειδησεογραφικά Μέσα; Ανάπτυξη και Διαχείριση Επώνυμων Μέσων; Κατανάλωση των Μέσων; Διαπολιτισμικό Μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.