Στρατηγική διοίκηση και marketing. Ασκήσεις διαλλακτικότητας: από τις στρατηγικές συμμαχίες στο benchmarking και στον συν-ανταγωνισμό
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15594
Συγγραφέας
Μαλλέρου, Αθανασία
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας. Μέσων και Πολιτισμού
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνία δικτύου; Στρατηγικές συμμαχίες; Συν-ανταγωνισμός; Διατραπεζικά συστήματα πληρωμών; Κινηματογράφος; Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
416 σ. : εικ, σχημ, πίνακες