Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Media and Communications
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2006Media-government interactions and foreign policy: a rational choice approach to the media’s impact on political decision-making and the paradigm of the Greek-Turkish conflictΤουρή, Μαρία Ι.
2006Narratives in landscape photography: the narrative potential of transitional landscapesΣκούφιας, Εμμανουήλ Η.
2011Poe - Lacan - Derrida: συνδεσμολογίεςΡάπτης, Θεοχάρης Ε.
2015Policy networks for climate change: the case of Greece: the coverage of climate change in greek quality press 2001-2008Γκιουζέπας, Γεώργιος Ι.
2012Political sophistication: theoretical, methodological and empirical perspectivesΒασιλόπουλος, Παύλος
2009A predictive model for the acceptance of pervasive information systems by individualsΚαραΐσκος, Δημήτριος Χ.
2018The role of the media in disaster and crisis managementΚαλογιαννίδης, Σταύρος Ι.
2014The role of translation in tourism advertisingΚεφάλα, Σταυρούλα Α.
2019Semiotics of national identity in advertising communication: the case of Cyprus, 1960-2010Ζαντίδης, Ευριπίδης Π.
2023A sociocultural linguistic analysis of gender representations in original and translated audiovisual advertisements in English, German, and GreekΒεργοπούλου, Σταυρούλα Π. 
2008Still Care: o δραματουργικός ρόλος της στατικής φωτογραφίας σε ταινίες μυθοπλασίας: σκηνοθετικές προσεγγίσειςΒαρμάζη, Ελένη Ν.
2024Studying children as digital game players: interactive narratives, frames and dialogismΓαβριηλίδου, Μόνικα Α.
2020Study of library data models in the semantic web environmentΖαπουνίδου, Σοφία Ι.
2020There's just nothing stable anymore: a sociological examination of the relationship between social media consumption and youth identity in an age of uncertaintyΘεοδωρίδης, Κωνσταντίνος Γ.
2021To gaming ως εμπορικό θέαμα στην Ελλάδα: η επαγγελματικοποίηση της αναψυχής στον ψηφιακό καπιταλισμόΔαργωνάκη, Σταυρούλα Ι.
2022Understanding museum social media experiencesΜπακογιάννη, Σοφία Β. 
2013Unfolding the act of photographyΚάντας, Βασίλειος Σ.
2022Web analytics for libraries, archives and museum: a data-driven strategic information systems planning approachΔρίβας, Ιωάννης Χ.
2023Αθλητισμός και ΜΜΕ: η χρήση του instagram από τις Ελληνίδες αθλήτριες και αθλητικές συντάκτριεςΤσαλκατίδου, Ελένη Α.
2004Αιμίλιος ή η διαλεκτική των ορίων: το πρόβλημα της επικοινωνίας και η ρουσωϊκή λύσηΓκέκα, Πολυτίμη