Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1975Το οικονομολογικόν καθεστώς του ΔουνάβεωςΣταματιάδης, Μιχαήλ
2004Το πατρικό πρότυπο στην ελληνική οικογένεια: Η αντίληψη που έχουν διαμορφώσει τα παιδιά της προεφηβικής αναπτυξιακής ηλικίας (5ης και της 6ης δημοτικού) για τη συμπεριφορά του πατέρα τους και τη σχέση τους μαζί του, ο βαθμός διαφοροποίησης ή ταύτισης της αντίστοιχης αντίληψης του πατέρα για τη συμπεριφορά του, τη σχέση του με το παιδί του και τις απόψεις του για την πατρότητα, διευρεύνηση πιθανών παραγόντων που επηρεάζουν τη μεταξύ τους σχέσηΚόντου, Μαρία
2001Το πένθος στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικίαΟικονομάκου, Φιλάνθη Π.
2008Το ρεμπέτικο στο δημόσιο λόγο της περιόδου 1931 - 40Μπαγιόκας, Γρηγόρης
1993ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: ΔΟΜΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣΠλατσίδου, Μαρία
2010Το σώμα υπό το βλέμμα των ειδικών: η περίπτωση της αισθητικής χειρουργικής και η διαμόρφωση της ατομικής ταυτότητας στις σύγχρονες κοινωνίεςΔηλάκη, Γεωργία
2023Το τραύμα του εκπατρισμού ως ταυτότητα;: αφηγήσεις αιτούντων άσυλο στην ΑθήναΚολοβός, Κωνσταντίνος Ν. 
2021Το φαινόμενο της διακίνησης ηλεκτρονικών μηνυμάτων σεξουαλικού περιεχομένου μεταξύ εφήβων και νεαρών ενηλίκων: προστατευτικοί παράγοντες και παράγοντες κινδύνουΚαμαριώτης, Θεοχάρης Σ.
2004Το φαινόμενο της κοινωνικής απόρριψης στις ομάδες παιδιών στο δημοτικό σχολείο: μηχανισμοί, πρακτικές, νοήματαΧαλάτσης, Παναγιώτης Δ.
2012Το φαινόμενο της υποτροπής: η περίπτωση των χρηστών ηρωίνης στο πρόγραμμα απεξάρτησης ΚΕΘΕΑ - ΝΟΣΤΟΣΓκιτάκος, Βασίλειος Γ.
2012Το ψεύδος, η μυθοπλασία και η παραληρητική ιδέα ως αλλοιώσεις της πραγματικότητας: από τον προσωπικό μύθο στη μυθολογίαΛουκίδης, Κωνσταντίνος Γ.
2019Το ψυχικό τραύμα και η ανάλυσή του: το παράδειγμα του σχολικού εκφοβισμούΠλεξουσάκης, Στέφανος Σ.
2016Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησηςΚωνσταντίνου, Νικόλαος Β.
2011Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσηςΖενάκου, Ελένη Α.
2013Τρόφιμοι σε ελληνικές φυλακές και συμπεριφορά: ο ρόλος του θεσμικού, ψυχοκοινωνικού και χωρικού πλαισίουΜπαμπασίκας, Κωνσταντίνος Δ.
2021Τύποι δεσμού και προσεγγίσεις μάθησης: ο ρόλος της ρύθμισης του συναισθήματος και των ακαδημαϊκών συναισθημάτωνΡέντζιος, Χρήστος Α.
2022Τυπολογίες ρόλων προέφηβων θυτών και θετικά κείμενων στον εκφοβισμό μαθητών: διερεύνηση των κοινωνικο-γνωστικών δεξιοτήτων, των χαρακτηριστικών προσωπικότητας και της επιθετικότηταςΚιπριτσή, Ειρήνη Δ. 
2012Τύπος σύναψης δεσμού και επιλογή ερωτικού συντρόφουΚαραγιαννάκη, Ευαγγελία
2017Υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης στην αυτοσυμπόνια και εφαρμογή του σε ομαδικό πλαίσιοΚαρακασίδου, Ειρήνη Θ.
2022Υπερβολική χρήση του διαδικτύου, διαμόρφωση ταυτότητας του Εγώ, τύποι προσκόλλησης και υποκειμενική ευημερία στην αναδυόμενη ενηλικίωσηΚαραμανώλη, Ευαγγελία Σ.