Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2013 | The experience of arabic calligraphy in european modern art western and arab artists: the case of Greece, Iraq, Lebanon, Morocco, Palestine and Jordan | Κανάκρι, Σίμα Α. |  |
2011 | Eικαστικές τέχνες και μουσική (τέλη 19ου και 20ός αιώνας), συναισθητικοί πειραματισμοί και οπτικοακουστικές εφαρμογές στην τέχνη του 20ού αιώνα: από τη συναισθησία στην πολυαισθητηριακή συνέργεια | Βελένη, Θέμις Γ. |  |
2009 | Francesco Saverio Altamura (1822-1897): o βίος και το έργο του | Μπουρλογιάννης-Τσαγγαρίδης, Ιωάννης Φ. |  |
2009 | Gerhard Richter: η Γερμανία μετά τον πόλεμο: Η ζωγραφική μετά τη φωτογραφία | Καλδής, Παναγιώτης |  |
2012 | Graphic design and modernisation in Greece, 1945-1970 | Εμμανουήλ, Μαρίνα Ι. |  |
2010 | Hagiographical portraits in the eleventh to twelfth century byzantine churches of Greece: their role and function in the iconographical program | Ebihara, Rie |  |
2016 | H εκκλησιαστική αρχιτεκτονική στη Βλαχία και τη Μολδαβία κατά τους 14ο και 15ο αιώνες: 1350-1450 | Αγκαφίτεϊ, Μιχαήλ Γ. |  |
2017 | H παρουσία του θανάτου και της βιαιότητας ως αναπαράσταση και ως σύμβολο στην τέχνη του Michelangelo Merisi da Caravaggio | Καλογιαννίδου, Χρυσή Φ. |  |
2008 | H συμβολή του Σπύρου Βασιλείου στο θέατρο και το σκηνικό ύφος της γενιάς του ’30 | Λακίδου, Αγλαΐα |  |
2015 | H τέχνη της προσωπογραφίας στη βυζαντινή μουσική: το πρόσωπο της Παναγίας | Γούση, Βασιλική Γ. |  |
2022 | The influence of Harry Partch’s instruments and musical language in the composition 43 in 43 for ensemble and an investigation for an alternative notation system | Ράλλη, Ελένη Δ. |  |
2013 | Investigating the contribution of culture to city branding: A modelling approach with reference to Athens, Istanbul and Rome | Κλάδου, Στυλιανή Γ. |  |
2022 | Konzepte und Praxen der musikalischen Ausbildung am Beispiel der einstimmigen liturgischen Musik der Ost- und Westkirche vom Mittelalter bis zum 21. Jahrhundert | Γιανγκιτσέρη, Μαρία Μ. |  |
2021 | Leo Ornstein: the rise and fall of a forgotten genius: early modernism, Hebraic elements, and stylistic evolution in his pianistic idiom | Αποστόλου, Ανδρέας-Φοίβος Ν. |  |
2011 | The Maids: μονόπρακτη όπερα | Δούσης, Γεώργιος Ι. |  |
2022 | Makampedia: from taksim mastery to makam theory | Χολέβας, Μιχαήλ Χ. |  |
2013 | Migrant - national identities and theatre pedagogy: towards a new interdisciplinary model | Σίμου, Αλεξάνδρα Β. |  |
2012 | Modernising contemporary dance and Greece in the mid-1990s: three case studies from SineQuaNon, Oktana dancetheatre and Edafos Company | Τσιντζιλώνη, Στεριανή Χ. | |
2014 | La mort, discours théâtral dans la dramaturgie de Copi | Κωνσταντινίδης, Νεκτάριος-Γεώργιος Ι. |  |
2004 | The multiple facades of a mythic figure in the poetry of Sylvia Plath | Μανουσάκης, Βασίλειος Ι. |  |