Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Αναπαραστάσεις του γυναικείου φύλου σε εφημερίδες της πόλης του Αγρινίου κατά την περίοδο 1950-1985: λαογραφική και ανθρωπολογική προσέγγιση | Κονταξή, Κασσιανή-Μαρία Κ. | |
2022 | Ανάπτυξη διαπολιτισμικής συνείδησης μέσω κινηματογραφικών ταινιών κατά τη διδασκαλία και την εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας-πολιτισμού | Ιωαννίδου, Ευγενία Ι. | |
2019 | Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση λογισμικού διαδραστικών προσομοιώσεων για την εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες | Δρόλαπας, Ανάργυρος Ε. | |
2017 | Ανάπτυξη και εφαρμογή μοντέλου έκβασης αγωνιστικών επεισοδίων στην πετοσφαίριση ανδρών | Δρίκος, Σωτήριος Α. | |
2014 | Ανασυνθέτοντας το γυναικείο παρελθόν: αφηγήσεις γυναικών ως σύνδεσμοι μεταξύ μνήμης, προφορικής ιστορίας, μάθησης και κοινωνικής δομής και η εκπαιδευτική - διδακτική αξιοποίησή τους | Ράπτου, Ευαγγελία Γ. | |
2012 | Ανίχνευση αντιβιοαντοχών στελεχών μικροοργανισμών σε παραδοσιακά ζυμωμένα γαλακτομικά προϊόντα | Ρόζος, Γεώργιος Ι. | |
2022 | Ανίχνευση της ικανότητας κατανόησης αναγνωσμάτων σε μαθητές που μεταβαίνουν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: στρατηγικές και μοντέλα διδασκαλίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του βαθμού αναγνωστικής κατανόησης με βάση κείμενα της νέας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας | Ντούλια, Αθηνά Ε. | |
2020 | Ανοικτοί χώροι-ιστορικοί χώροι. Η φιλοσοφία ανάδειξης του ιστορικού τοπίου σε συνδυασμό με το σύγχρονο και τις περιβαλλοντικές αξίες: η Εκπαίδευση για την Αειφορία, ως εργαλείο ανάδειξης του ιστορικού τοπίου: μελέτη περίπτωσης: αρχαιολογικός χώρος Φιλίππων | Αντωνάρα, Ελένη Ι. | |
2024 | Αντεστραμμένη διδασκαλία (classe inversée): καινοτομία στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο στην ψηφιακή εποχή | Μπλετσογιάννη, Βασιλική Θ. | |
2019 | Αξιολόγηση εσωκλίματος και ανάπτυξη δεικτών άνεσης για κτίρια σχεδόν μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας | Αντωνιάδου, Παναγιώτα Ι. | |
2023 | Αξιολόγηση ευφυών συσκευασιών για άτομα ΑΜΕΑ, βιομηχανικός, συμπεριληπτικός σχεδιασμός | Πόλη, Μαρία Α. | |
2020 | Αξιολόγηση εφαρμοσμένων διεθνών μοντέλων ανάπτυξης του αθλητικού τουρισμού | Γαϊτανάκης, Λεωνίδας Ν. | |
2018 | Αξιολόγηση μεταφρασμένων νευροψυχολογικών διαγνωστικών εργαλείων | Νεοφυτίδου, Ελισάβετ Γ. | |
2018 | Αξιολόγηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών μουσείων: ζητήματα άτυπης μάθησης και κοινωνικής διάδρασης | Κούτσιανου, Σοφία Γ. | |
2020 | Αξιοποίηση αθλητικών εγκαταστάσεων μετά από την έκβαση μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων: πολίτευμα και «λευκοί ελέφαντες» | Γιαννακοπούλου, Μελίνα Π. | |
2016 | Αξιοποίηση παλαιών μεταλλευτικών χώρων στην περιοχή της Λαυρεωτικής | Μαρμάνη, Μαρία Κ. | |
2022 | Αξιοποίηση του παιχνιδιού ως διδακτικού μέσου στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση | Μπάνου, Μαρία Χ. | |
2020 | Αξιοποίηση των στάσεων των εκπαιδευτικών σε θέματα δεδομένων και ασφάλειας διαδικτύου με χρήση τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) | Νικολάου, Βασιλική Κ. | |
2022 | Αόρατη εργασία και τεχνολογία σε έργα ψηφιοποίησης στην Ελλάδα, 2004-2020 | Παναγόπουλος, Αλέξανδρος Κ. | |
2023 | Από τα τρολ της μυθολογίας στο τρολάρισμα της ψηφιακής λαογραφίας: διερεύνηση του φαινομένου στην κοινωνική δικτύωση και πορίσματα έρευνας στην τεχνική εκπαίδευση (ΕΠΑ.Λ.) της Δωδεκανήσου | Ζαρέντη, Μαρία Ν. | |